حاجی آباد- آزمون ورودی دبیرستان و راهنمایی نمونه با شرکت هفتصدو نود و دو نفردانش آموز و با حضور آقای داودمحمودی کارشناس ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان به عنوان ناظر استان درحاجی آباد برگزارشد. به گزارش پیارم, کارشناس سنجش و ارزشیابی اداره آموزش و پرورش حاجی آباد در این خصوص گفت : ...

حاجی آباد- آزمون ورودی دبیرستان و راهنمایی نمونه با شرکت هفتصدو نود و دو نفردانش آموز و با حضور آقای داودمحمودی کارشناس ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان به عنوان ناظر استان درحاجی آباد برگزارشد.


به گزارش پیارم, کارشناس سنجش و ارزشیابی اداره آموزش و پرورش حاجی آباد در این خصوص گفت : برای سال تحصیلی آتی یکصدو هفتاد و دو نفر دانش آموز پسر و یکصدو هشتادو سه نفر دختر برای راهیابی به دبیرستان نمونه با هم به رقابت پرداختند.

نادر جعفری در خصوص داوطلبین مدارس راهنمایی نیز عنوان داشت : آزمون ورودی مدرسه راهنمایی نمونه نیز روز جمعه با حضور دویست و یازده نفر دانش آموز پسر و دویست و بیست و شش نفر دختر در سالن دبیرستان رازی و سالن دبستان استقلال برگزارشد.

وی ظرفیت پذیرش برای دبیرستان و مدرسه راهنمایی نمونه را هفتاد نفر پسر و هفتاد نفر دختر جمعا یکصدو چهل نفر در مقطع راهنمایی و همچنین یکصدو چهل نفر نیز برای دبیرستان نمونه عنوان نمود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3976

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.