حاجی آباد- مدیرکل زندان‌های هرمزگان باغ پرندگان زندان حاجی‌آباد را افتتاح کرد. اکبر سلیمانی امروز در مراسم بهره برداری از باغ پرندگان زندان این شهر گفت: باید با توسعه زیر‌ساخت‌ها، زمینه اشتغال مددجویان را فراهم کرد. وی با بیان اینکه ایجاد اشتغال در توانمندسازی مددجویان بسیار تاثیرگذار است، اظهار داشت: باید با بهره‌گیری از ...

 

حاجی آباد- مدیرکل زندان‌های هرمزگان باغ پرندگان زندان حاجی‌آباد را افتتاح کرد.


اکبر سلیمانی امروز در مراسم بهره برداری از باغ پرندگان زندان این شهر گفت: باید با توسعه زیر‌ساخت‌ها، زمینه اشتغال مددجویان را فراهم کرد.

وی با بیان اینکه ایجاد اشتغال در توانمندسازی مددجویان بسیار تاثیرگذار است، اظهار داشت: باید با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها زمینه‌ای مناسب برای جذب و خودکفا کردن مددجویان فراهم کرد.

مدیرکل زندان‌های هرمزگان با اشاره به اینکه بیکاری یکی از عوامل بزهکاری در جامعه است، تصریح کرد: باید با گسترش مراکز آموزشی و فنی و حرفه‌ای و همچنین ایجاد اشتغال برای افراد جویای کار از بروز هرگونه بزهکاری در جامعه پیشگیری کرد.

سلیمانی با بیان اینکه زندان حاجی‌آباد در زمینه اشتغال مددجویان تلاش‌های خوب و مطلوبی انجام داده است، از رئیس و کارکنان زندان تقدیر و تشکر کرد.

رئیس زندان حاجی‌آباد هم گفت: با تسطیح ۲۰ هکتار زمین، زمینه اشتغال ۱۴۳ نفر از مددجویان در زندان حاجی‌آباد فراهم شده است.

بهرامی افزود: باغ پرندگان نیز خارج از محیط زندان راه‌اندازی شده که به مکانی جذاب برای شهروندان تبدیل شده است.

وی تصریح کرد: کشت مرکبات، انگور یاقوتی و ۶۰۰ اصله درخت نخل پیارم که خرمایی مرغوب و صادراتی است بخشی از فعالیت‌های  اشتغالزایی این زندان است.

رئیس زندان حاجی‌آباد اظهار داشت: برخی از محصولات صیفی مانند خیار، فلفل، بادمجان، پیاز و گوجه فرنگی نیز در مجتمع کشاورزی کشت شده که علاوه بر تامین نیاز زندان، مازاد آن راهی بازار مصرف می‌شود.

بهرامی گفت: یک واحد مرغداری و بلوک زنی نیز برای اشتغال مددجویان در این زندان راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه اشتغالزایی مددجویان در اصلاح و تربیت آنان بسیار تاثیرگذار است، خواستار توجه بیشتر دستگاه‌های حمایتی شد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3968

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.