مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: «با نظر کادر فنی در هر سه خط تغییرات داریم اما در خط حمله تغییرات بیشتری خواهیم داشت.» پیارم:جام ورزشی نوشت؛ علی فتح الله زاده جمعه شب با حضور در برنامه باشگاه شبکه دوم سیما درباره این قهرمانی و هفت جامی که پیش از این در ایران کسب کرده است اظهار ...

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: «با نظر کادر فنی در هر سه خط تغییرات داریم اما در خط حمله تغییرات بیشتری خواهیم داشت.»

پیارم:جام ورزشی نوشت؛ علی فتح الله زاده جمعه شب با حضور در برنامه باشگاه شبکه دوم سیما درباره این قهرمانی و هفت جامی که پیش از این در ایران کسب کرده است اظهار داشت: «این موفقیت ها یک حلقه متصله است. من کمترین سهم را در هفت جام داشتم. امسال هم بیش از همه این جام را متعلق به امیر قلعه نویی می دانیم. او با درایتی که داشت این جام را گرفت. با تراکتور و سپاهان میلی متری حرکت می کردیم. واقعا چقدر باید می بردیم؟ سه تیم ۶۰ امتیازی شدند و نزدیک به هم بودند. در این شرایط جام گرفتن کار، کار امیر قلعه نویی و بازیکنان با غیرت ما بود.»

وی ادامه داد: «من اینجا تشکر ویژه ای دارم از وزیر محترم ورزش که پای من ایستاد. از هیات مدیره هم تشکر می کنم. یک جایی هم مثل بچه های تخس در می رفتم اما آنها همرامی می کردند. امشب هم شرمنده شدم و باید موقع جام حضور می داشتند که نشد. هر چند این نوع برگزاری در جای خود بی نظیر بود.»

مدیرعامل استقلال درباره اینکه چرا امیر قلعه نویی به جشن قهرمانی نیامد و آیا او با باشگاه اختلاف دارد اظهار داشت: «هوادار با من به خاطر این رابطه عاطفی دارد که واقعیت را می گویم. اول اینکه قلعه نویی معمولا در قهرمانی ها نمی آید. یک بار من به زور در یکی از قهرمانی ها او را آوردم. اگر فیلم ها را هم ببینید متوجه می شوید در سپاهان هم نمی آمد. امسال چاشنی گلایه هم اضافه شده بود. در رختکن هم نیامده بود. این یعنی دعوا دارد.»

وی درباره بازی استقلال مقابل فولاد و جشن قهرمانی آبی ها در اهواز گفت: «من شک نداشتم و روز قبلش هم گفته بودم برای برد می رویم. دوست داشتم در اهواز جام می گرفتیم. ۶ جامی را که گرفتم در تهران بود و دوست داشتم در اهواز که شور و حال بالایی دارد به قهرمانی برسیم. پایتخت ما استقلالی ها اهواز است.»

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این پرسش که چرا با بیان برخی مسائل مثل رفتن از جمع آبی ها کام هوادار را تلخ می کند گفت: «ما همیشه استقلال را حمایت کردیم و در کنار استقلال هستیم. اتفاقا به خاطر هواداران هست که می گوییم نیستیم. هر کسی جای من باشد در باد این قهرمانی می خوابد و یک فصل هر نتیجه ای گرفت برایش مهم نیست اما من اینجوری نیستم. امروز صد هزار نفر آمدند و شاد رفتند.»

وی درباره مهدی رحمتی و اینکه او عنوان کرده است قصد دارد از استقلال برود گفت: «پس از بازی مقابل داماش، خبرنگاران گفتند که مهدی رحمتی گفته کسی نمی خواهد من تمدید کنم. من به شوخی گفتم خودم هستم ولی خبرنگاری بی اخلاقی کرد و به او گفته است فتح الله زاده گفته نمی خواهد قراردادت را تمدید کند و خودش می خواهد بازی کند. مگر من می توانم جای رحمتی باشم؟رحمتی انصافا زحمات جبران ناپذیری کشیده است. او یکی از ستون های قهرمانی بود. به نظر من بهترین دروازه بان آسیا است و انصافا عقاب آسیا است.»

مدیرعامل استقلال درباره آرامش هواداران و ثبات در باشگاه بیان داشت: «چند وقت پیش مراسمی در استادیوم انجام شد. شنیدم ۳۰، ۴۰ میلیارد هزینه شد. در این گردهمایی روز جمعه بدون هزینه ۱۰۰ هزار هوادار ما به ورزشگاه آمد. آنها از ما چیزی نخواستند. برای استقلال ۱۰ میلیارد چیزی هست؟ شکست مقابل سپاهان در جام حذفی یک طرف، رویانیان وقتی گریه های هوادار را می دید ناراحت می شد. اگر این روند ادامه داشته باشد، استقلال هم به این شرایط می رسد. من نمی توانم ببینم.»

وی ادامه داد: «یک راه دیگر هم هست؛ باشگاه را بدهید به ما. بگذارید ما مدیریت کنیم. سهام هم نمی خواهم. ۵ سال به عنوان امانتدار بدهید، من ۵ سال بچه داری می کنم و بزرگش می کنم. ما ۱۰ سال می گوییم کسی نمی آید بگوید چه می گویی. من ۵ سال مستاجر شما باشم. در این ۵ سال هم دو ستاره می آورم.»

مدیرعامل استقلال درباره اینکه آیا وزارت ورزش و جوانان با این موضوع مخالف است گفت: «بحث وزارت هم نیست باید بالادستی ها این تصمیم را بگیرند. برای پرسپولیس هم این کار را انجام بدهند. من امسال ۷۰ درصد وقتم را برای به دست آوردن پول گذاشتم.»

وی درباره انتقادات نمایندگان مجلس از پرداخت پول به باشگاه های استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: «نمایندگان فکر می کنند فقط به ما پول می دهند. در حالی که همه تیم ها از دولت پول می گیرند. اگر مال دولت نیست جدا کنند. ما محتاج نیستیم اما دست و پایمان را بسته اند. این کمپی که برای استقلال ساختیم آن موقع که ما گرفتیم،۱۰ میلیارد می ارزید، حالا ۱۵۰ میلیارد می ارزد. اگر بخش خصوصی بودم آن را ۱۵۰ میلیارد می فروختم. فوتبال یک بیزنس است در دنیا. ما چرا گداپرور شده ایم؟ منتظرم دولت ۵، ۶ میلیارد بدهد. اگر ندهد نمی توانم کار کنم.»

فتح الله زاده درباره اینکه هیات مدیره استقلال از عدم حضور در مراسم قهرمانی ناراحت شد گفت: «ما با تاج هماهنگ کرده بودیم که وقتی جام بالای سر رفت؛ هیات مدیره بیاید و در کنار تیم عکسی بگیریم. به هر حال هیات مدیره یک سال زحمت کشیده است. اگر هیات مدیره نیاید چه کسی بیاید؟»

وی با انتقاد از ساختار فوتبال کشور گفت: «مکانیزم فوتبال ما ریشه ای ایراد دارد. فوتبال ما از روزی که تیم هایش به آسیا رفت حرفه ای بوده است و پس از چند سال اسمش را حرفه ای کردیم. باید ساختارسازی کنیم. امروز تیمی می برد همه چیز فراموش می شود، تیمی می بازد تازه می آییم ببینیم چه شده است. من فکر می کنم نمی خواهیم حل کنیم. فوتبال خیلی ساده است.»

مدیرعامل استقلال با تشکر از همراهی هواداران این تیم در بازی روز جمعه گفت: «نیروی انتظامی خیلی زحمت کشید و نظم خوبی در ورزشگاه حکفرمان بود. این قدر همه چیز منظم بود من به پسرم می گفتم که نیامدند استقلالی ها اما او گفت آمدند.»

مدیرعامل استقلال با اشاره به کسالت غلامحسین مظلومی افزود: «از هواداران می خواهم برای غلامحسین مظلومی عزیز دعا کنند. توفیق باشد روز شنبه هم به ایشان هم سر می زنم.»

وی درباره اینکه پس از بازی استقلال مقابل داماش تصویر مهدوی مهدوی کیا روی پیراهن برخی استقلالی ها قرار داشت گفت: «مهدوی کیا بازیکن ملی ماست. باید انصاف داشته باشیم و در بحث خداحافظی مهدی همه چیز را سر رویانیان خراب نکنیم. او می خواست کار خوب انجام بدهد اما باخت کارش را خراب کرد. ما هم می خواستیم کارهای دیگری هم می خواستیم انجام بدهیم اما این را مهدوی کیا از ما بپذیرد.»

مدیرعامل استقلال درباره جمعی از هواداران استقلال در کردستان عراق برای حضور آبی پوشان در اردویی در این منطقه گفت: «به زودی، نظری،قائم مقام باشگاه به کردستان عراق می رود. بررسی می کنیم و شاید از طریق انجمن دوستی ایران و عراق کاری کنیم که باشگاه استقلال آنجا کار کند. دو، سه روز پیش هم رییس فدراسیون فوتبال عراق تماس گرفت که به کفاشیان بگویم یک بازی دوستانه انجام بدهیم. ان شاءالله ارتباطات فرهنگی مان با کشور دوست و همسایه عراق بیشتر شود. ضمن اینکه در بحث انجمن دوستی ایران و آرژانتین هم ورود می کنیم.»

وی درباره اینکه چرا استقلال در این فصل از بازیکنان جوان استفاده نکرد اظهار داشت: «ماسطوره استقلال، اصغر حاجیلو را برای تیم های پایه ای آورده ایم. امسال چند بازیکن پایه در کنار تیم بزرگسالان بودند اما در سال آینده هم از پایه بازیکن می خواهیم. امسال نگرش ما جوانگرایی است. حضور بازیکنان جوان و با انگیزه را در برنامه داریم.»

مدیرعامل استقلال درباره دلیل قهر قلعه نویی با هواداران گفت: «او قهر نیست، دلگیر است. جمعه هم هواداران خیلی قلعه نویی را تشویق کردند. من هم گفتم اگر من باشم امیرخان هست. او در بازی ها و سال های آتی هست. باز هم تاکید می کنم که او در مراسم قهرمانی عمدتا شرکت نمی کند. یک سال به زور او را آوردم. امیر خان دلش این قدر عشق به استقلال دارد که آنها را ترک نمی کند.»

وی درباره برنامه های استقلال در فصل نقل و انتقالات گفت: «تغییرات اندک است. با نظر کادر فنی در هر سه خط تغییرات داریم اما در خط حمله تغییرات بیشتری خواهیم داشت. پس از بازی الشباب تیم را با قلعه نویی می بندیم.»

فتح الله زاده درباره اینکه چه برنامه ای برای خداحافظی مجیدی دارد گفت: «حتما برای خداحافظی مجیدی برنامه ویژه ای داریم اما او خداحافظی نمی کند و فصل آتی هم در استقلال است.»

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3965

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.