مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: مهدی مهدوی‌کیا سفیر طلایی فوتبال ایران است و دل میلیون‌ها ایرانی را شاد کرده است.   به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس، محمد رویانیان در حاشیه تمرین امروز در جمع بازیکنان و خبرنگاران گفت: امروز افتخار داریم اولین جلسه نیکان سرخپوش را با حضور مهدوی‌کیا، پنجعلی، مایلی‌کهن،‌ اعضای این مؤسسه و ...

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: مهدی مهدوی‌کیا سفیر طلایی فوتبال ایران است و دل میلیون‌ها ایرانی را شاد کرده است.

خبرگزاری فارس: رویانیان: مهدوی‌کیا سفیر طلایی فوتبال ایران است/ او اسطوره همیشگی ماست


 

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس، محمد رویانیان در حاشیه تمرین امروز در جمع بازیکنان و خبرنگاران گفت: امروز افتخار داریم اولین جلسه نیکان سرخپوش را با حضور مهدوی‌کیا، پنجعلی، مایلی‌کهن،‌ اعضای این مؤسسه و رئیس سازمان بهزیستی کل کشور برگزار کنیم.

از این به بعد باشگاه پرسپولیس نوکری و خدمتگزاری بچه‌های یتیم سراسر کشور را خواهد کرد.

وی افزود:‌ دلیل دوم حضور ما در تمرین امروز تشکر از ریاست سازمان بهزیستی کل کشور است و می‌خواهیم از این سرباز با شرافت و با تعهد ایرانی تشکر کنیم، ایشان دل میلیون‌ها ایرانی را شاد کرده است.

رویانیان ادامه داد: مهدی مهدوی‌کیا نیز فردی است که سفیر طلایی فوتبال ایران است و دل میلیون‌ها ایرانی را شاد کرده است، این مراسم، پاسداشت یک انسان بزرگ از نظر من یعنی مهدوی‌کیا است. ایشان قبل از بازی خداحافظی دیداری با رئیس سازمان بهزیستی کل کشور دارد. مهدوی‌کیا همیشه اسطوره ماست.

در همین خصوص هاشمی رئیس سازمان بهزیستی نیز گفت: خیلی خوشحالم که امروز در جمع پرسپولیسی‌ها حضور دارم، امروز بزرگانی را در این تمرین دیدم که جا دارد برای همه آنها آرزوی موفقیت کنم. بچه‌های ما امروز با ذوق و شوق به دیدار پرسپولیسی‌ها آمدند و دل تک‌تک آنها امروز شاد است. من خواهش کردم که این اتفاق در تمرین امروز بیافتد که افتاد.

وی افزود: ان‌شاءالله باشگاه پرسپولیس در کنار ما در امور خیریه باشد. من امیدوارم که باشگاه پرسپولیس همیشه سرفراز باشد.

سپس هاشمی رئیس بهزیستی کشور لوح تقدیری به رویانیان داد و رویانیان نیز یک شال‌گردن قرمز به وی هدیه داد. پس از این موضوع مهدوی‌کیا نیز لوح تقدیری را از مسئولین سازمان بهزیستی گرفت.

پس از این صحبت‌ها رویانیان از پیشکسوتانی مانند مایلی‌کهن و پنجعلی نیز تقدیر کرد و گفت: امروز می‌خواهیم پنجعلی را دوباره به پرسپولیس بیاوریم. او سپس یک شال‌گردن به گردن مایلی‌کهن و پنجعلی انداخت و بوسه‌ای بر سر این پیشکسوتان زد.

همچنین هدایایی از طرف باشگاه پرسپولیس به تمام اعضا داده شد.

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3780

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.