پیارم: رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت از توزیع میوه شب عید، برنج و مرغ منجمد با قیمت مصوب در این شهرستان خبر داد. به گزارش پیارم، رامین یوسفی صبح امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان حاجی آباد  از جذب حدود ۲۰تن میوه و آغاز توزیع آن خبر داد و گفت: پرتقال با ...

پیارم: رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت از توزیع میوه شب عید، برنج و مرغ منجمد با قیمت مصوب در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پیارم، رامین یوسفی صبح امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان حاجی آباد  از جذب حدود ۲۰تن میوه و آغاز توزیع آن خبر داد و گفت: پرتقال با قیمت یک‌هزار و ۲۵۰ تومان و سیب با قیمت هر کیلو ۱۵۰۰ تومان در حال توزیع است.
رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت همچنین از جذب حدود ۳۰ تن مرغ منجمد و ۴۶ تن برنج و۱۰تن روغن در شهرستان خبر داد و گفت: هم‌اکنون مرغ و برنج به مقدار کافی در اختیار فروشندگان قرار دارد و متقاضیان می‌توانند به میزان دلخواه خریداری کنند.
یوسفی افزود: طرح نظارتی ویژه نوروز نیز از ۱۵ اسفند آغاز شده و تاکنون چند فقره پرونده تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد و تلفن ۱۲۴ هم به طور  شبانه روزی پاسخگوی مشکلات شهروندان عزیز است و سه بازرس هم در این ایام بر قیمتها نظارت دارند .
وی از آمادگی نانوایی‌ها در ایام تعطیل خبر داد و گفت: علاوه بر فعال بودن همه نانوایی‌ها تعداد ۱۰ واحد هم به عنوان کشیک معرفی شدند که به صورت تمام وقت پخت دارند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3320

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.