پیارم- مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران گفت: از جامعه فوتبال به دلیل حرکتی که در دیدار مقابل تراکتورسازی تبریز انجام دادم، عذرخواهی می کنم. به گزارش  پیارم  به نقل از ایرنا از سایت رسمی باشگاه استقلال تهران، ˈآرش برهانیˈ با بیان اینکه اهالی فوتبال به خوبی او را می شناسند، اظهار داشت: من هیچگاه در ...

پیارم- مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران گفت: از جامعه فوتبال به دلیل حرکتی که در دیدار مقابل تراکتورسازی تبریز انجام دادم، عذرخواهی می کنم.

به گزارش  پیارم  به نقل از ایرنا از سایت رسمی باشگاه استقلال تهران، ˈآرش برهانیˈ با بیان اینکه اهالی فوتبال به خوبی او را می شناسند، اظهار داشت: من هیچگاه در زمین و خارج از زمین بداخلاقی نمی کنم، رعایت حرمت هواداران، داوران، بازیکنان و مدیران برای من واجب است و هرگز به خودم اجازه نمی دهم به کسی بی احترامی کنم.

وی افزود: همه، فیلم بازی تیم های استقلال و تراکتورسازی را دیده اند و بابت آن حرکت عذرخواهی می کنم و امیدوارم من را ببخشند و در حکمم تخفیف قایل شوند تا بتوانم در خدمت استقلال باشم!

مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران گفت: تیم ما در آستانه قهرمانی است و نمی خواهم استقلال، بابت اشتباهی که من مرتکب شده ام، ضرر کند.

آرش برهانی در دقیقه ۴۰ دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز که به برتری یک بر صفر آبی پوشان انجامید، با مصطفی اکرامی بازیکن تیم تراکتورسازی درگیر شد و با ضربه سر به صورت اکرامی کوبید و توسط سعید مظفری زاده داور بازی اخراج شد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به همین دلیل، آرش برهانی را علاوه بر محرومیت ناشی از کارت قرمز داور، به مدت دو جلسه از همراهی تیم استقلال و حضور در مسابقات لیگ برتر فوتبال محروم و به پرداخت ۳۰ میلیون ریال محکوم کرده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3221

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.