پیارم – فرماندار شهرستان حاجی آباد به همراه مسئولین ادارات شهرستان،از روستای کشکوئیه بازدید کردند. به گزارش پیارم، بهرام پور اشرف به اتفاق هیأت همراه ضمن بازدید میدانی از روستا های مذکور و بررسی مشکلات و اقدامات انجام شده در این روستاها نسبت به چگونگی رفع مشکلات روستاها توضیحاتی ارائه و دستورات لازم را صادر ...

پیارم – فرماندار شهرستان حاجی آباد به همراه مسئولین ادارات شهرستان،از روستای کشکوئیه بازدید کردند.

به گزارش پیارم، بهرام پور اشرف به اتفاق هیأت همراه ضمن بازدید میدانی از روستا های مذکور و بررسی مشکلات و اقدامات انجام شده در این روستاها نسبت به چگونگی رفع مشکلات روستاها توضیحاتی ارائه و دستورات لازم را صادر نمود.
فرماندار حاجی آباد در دیدار با اهالی روستاهای مذکور بر لزوم خدمت‌رسانی ویژه در جهت رفع مشکلات روستاییان تاکید نمودو افزود: در دولت نهم و دهم خدمت رسانی به روستاها با تمام توان هدف قرار گرفته و مسوولانی که برخاسته از مردم هستند باید همواره در خدمتگزاری به مردم از یکدیگر پیشی گرفته و به این خدمت افتخار کنند.
در این نشست صمیمی اهالی محترم به ارائه مطالب در خصوص مشکلات روستا خواستار رفع موانع شدند فرماندار حاجی آباد نیز قول داد با اولویت قرار دادن مشکلات و با همت و تلاش مدیران و مسئولان دستگاه‌ها نسبت به رفع مشکلات آنها اهتمام بورزد.
در ادامه فرماندار از مسجد صاحب الزمان روستا بازدید کردند و از فرمانده سپاه ، اداره اوقاف و کمیته امداد خواست جهت ساخت مسجد به مردم روستا  کمک کنند.
مسجد روستای کشکوئیه دارای ۱۷۵ متر زیر بنا که تا کنون ۲۰ میلیون تومان هزینه برای ساخت این مسجد هزینه شده است، که ۱۴ میلیون تومان آن را اداره اوقاف و ۶ میلیون تومان کمکهای مردمی بوده است.
در پایان  اهالی روستا درخواست زمین برای ساخت و ساز منزل مسکونی برای جوانان و مشکلات معیشتی را مطرح کردند که فرماندار  دستورات لازم جهت رسیدگی به این درخواست ها را صادر نمود.
لازم به ذکر است بخشی از کار ساخت مسجد به وسیله جهادگران بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی ساخته شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3000

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.