پیارم: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شهرستان، عصر امروز با حضور امام جمعه شهرستان و جمعی از مسئولین محلی در محل دائمی نمایشگاه در پارک عمران حاجی آباد افتتاح شد. به گزارش خبرنگار پیارم، حجت الاسلام مختاری امام جمعه شهرستان در مراسم افتتاح نمایشگاه ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین که در بر پایی نمایشگاه ...

پیارم: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شهرستان، عصر امروز با حضور امام جمعه شهرستان و جمعی از مسئولین محلی در محل دائمی نمایشگاه در پارک عمران حاجی آباد افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار پیارم، حجت الاسلام مختاری امام جمعه شهرستان در مراسم افتتاح نمایشگاه ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین که در بر پایی نمایشگاه تلاش نمودند گفت: در حال حاضر مهمترین کار مسئولین تامین و پرداختن به معیشت مردم است  بر پایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا باعث می شود که کلا بدون واسطه و با قیمت مناسب به دست مردم  شهرستان برسد.
رامین یوسفی رئیس اداره صنعت معدن تجارت شهرستان در ادامه افزود: این نمایشگاه همزمان با ۳۰۰ نمایشگاه دیگر در سراسر کشور، در شهرستان  شروع به‌کار نموده است.
یوسفی تشکیل این نمایشگاه آن هم دو بار در سال به صورت بهاره و پاییزه از اهداف دولت در خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم است.
وی با اشاره به استقبال خوب واحدهای تولیدی از این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه دارای ۱۱۰ غرفه  که از ۱۸ تا ۲۸ بهمن ماه هر روز صبح ها از ساعت ۹ الی ۱۳ و بعداز ظهرها از ساعت ۱۶تا ۲۲ در محل پارک عمران شهرستان دایر است .
وی تصریح کرد: در این نمایشگاه ما به دنبال تحقق سه شعار اصلی هستیم اول نصب قیمت و برچسب قیمت روی اجناس، داشتن فاکتور فروش معتبر، یا نرخ نامه یا آنالیز قیمت توسط فروشندگان و ۱۵ الی ۲۰درصد تخفیف در قیمت‌های نمایشگاهی است.
یوسفی تصریح کرد: در این نمایشگاه کلیه اقلام موردنیاز از جمله کیف و کفش،پوشاک،مواد پروتئینی، اجیل،برنج و مرغ به قیمت بازرگانی  با ۱۰ تا ۱۵ درصد زیرقیمت بازار عرضه میشود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2964

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.