حاجی آباد- جلسه کمیته های مساجد و تشکلهای اسلامی شهرستان حاجی آباد به منظور فراهم سازی زمینه حضور و مشارکت انجمنهای اسلامی و هیئتهای مذهبی در امر برنامه ریزی و برگزاری هرچه با شکوه تر مراسمات سالگرد پیروزی انقلاب  اسلامی صبح امروز برگزار شد. به گزارش خبرنگار پیارم، فوادیان مسئول اداره تبلیغات اسلامی  حاجی آباد ...

حاجی آباد- جلسه کمیته های مساجد و تشکلهای اسلامی شهرستان حاجی آباد به منظور فراهم سازی زمینه حضور و مشارکت انجمنهای اسلامی و هیئتهای مذهبی در امر برنامه ریزی و برگزاری هرچه با شکوه تر مراسمات سالگرد پیروزی انقلاب  اسلامی صبح امروز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پیارم، فوادیان مسئول اداره تبلیغات اسلامی  حاجی آباد ضمن تبریک حلول ماه مبارک ربیع الاول به تشریح برنامه های ابلاغی از سوی ستاد دهه فجر استان پرداخت.
وی گفت:از انجایی که اداره تبلیغات از متولیان تبلیغ دینی و انقلابی کشور می باشد  مسئولیت کمیته ها از سوی ستاد برگزاری دهه فجر به سازمان اداره تبلیغات محول گردید و لذا می بایست جهت ارتقاع سطح کیفی و کمی برنامه های دهه فجر با حرکت پرشتاب به اجرایی نمودن این ستاد تلاش نمایم.
فوادیان افزود : در برگزاری مراسمات بزرگداشت دهه فجر امسال تصمیم براین است که از مشارکت های مردمی نهایت استفاده را ببریم و به نوعی بر کیفیت مراسم بزرگداشت دهه فجر با مشارکت مردم بیفزائیم.
فوادیان درپایان افزود : انقلاب اسلامی دستاوردهای عظیمی را برای مردم انقلابی و دیگر کشورهای ازادیخواه داشته است ، از این رو در دهه فجر باید همگی ما و با بهره گیری از خرد جمعی و همیاری مردم و مسئولان در راستای شناساندن و معرفی بیش از پیش ارزشهای انقلاب اسلامی به سایر ملت های ازادیخواه و عدالت طلب تلاش کنیم.
این جلسه با حضور ریاست هیئتهای مذهبی استان و رئیس شورای شهر حاجی آباد و مسئول کمیته های مساجد شهرستان تشکیل شد که مصوباتی نیز این جلسه داشت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2771

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.