پیارم خبر عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات اجرایی پروژه‌های مسکن مهر حاجی‌آباد نسبت به سایر استان‌ها با کیفیت خوبی انجام شده و از پیشرفت خوبی برخوردار است. پیارم خبر: سید احسن علوی در  بازدید از پروژه‌های مسکن مهر حاجی‌آباد  ضمن تقدیر و تشکر از استاندار هرمزگان و فرماندار این شهرستان از عملیات ...

پیارم خبر عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات اجرایی پروژه‌های مسکن مهر حاجی‌آباد نسبت به سایر استان‌ها با کیفیت خوبی انجام شده و از پیشرفت خوبی برخوردار است.

پیارم خبر: سید احسن علوی در  بازدید از پروژه‌های مسکن مهر حاجی‌آباد  ضمن تقدیر و تشکر از استاندار هرمزگان و فرماندار این شهرستان از عملیات اجرایی این پروژه‌ها ابراز رضایت و اظهار امیدواری کرد با فراهم نمودن بستر مناسب در اعتبارات سال ۹۲ بودجه خاصی برای این استان و شهرستان لحاظ شود.

وی از محور چهار بانده بندرعباس سیرجان نیز بازدید کرد و در پایان ضمن بازدید از شهر حاجی‌آباد خواستار بررسی مجدد بافت شهری این شهرستان شد.

فرماندار حاجی‌آباد نیز در ادامه این گفت‌وگو از بهره‌بردرای ۷۵۰ واحد مسکن مهر در دهه فجر امسال خبر داد.

بهرام پوراشرف با بیان اینکه یک هزار و ۵۱۲ واحد مسکن مهر در این شهر در قالب تعاونی‌ها در حال ساخت است، افزود: تمام زیرساخت‌های آب و برق در این واحدها انجام شده و مخابرات نیز برای واگذاری تلفن اقدام کرده و انشعاب گاز شهری نیز برای ۴۱۶ واحدی کارگران برده شده است.

وی به افزایش سقف وام این واحدها به ۳۰ میلیون تومان اشاره و اظهار داشت: واحدهایی که ناتمام مانده اند می‌توانند برای تکمیل از این تسهیلات استفاده کنند.

پوراشرف از تصویب ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار برای ساخت مسجد در این واحدها نیز خبر داد.

فرماندار حاجی‌آباد با بیان اینکه در مجموع تمام واحدها از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار هستند، اظهار امیدواری کرد تمام واحدها ظرف شش ماهه نخست سال‌جاری به بهره‌برداری برسند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2505

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.