`پیارم : رضارحیمی متخصص تغذیه زرد آلو میوه شیرین و طبیعتی گرم دارد و سرشار از انواع ویتامین های A و C و انواع مواد معدنی مانند منیزیم، فسفر، گوگرد، کلسیم، پتاسیم و آهن است. به گزارش پیارم حاجی آباد: رضارحیمی متخصص تغذیه گفتند که هسته شیرین زرد آلو مغذی است و حاوی مواد پروتئینی، ...

`پیارم : رضارحیمی متخصص تغذیه زرد آلو میوه شیرین و طبیعتی گرم دارد و سرشار از انواع ویتامین های A و C و انواع مواد معدنی مانند منیزیم، فسفر، گوگرد، کلسیم، پتاسیم و آهن است.

به گزارش پیارم حاجی آباد: رضارحیمی متخصص تغذیه گفتند که هسته شیرین زرد آلو مغذی است و حاوی مواد پروتئینی، قند، چربی و سرشار از انواع ویتامین A است. رحیمی در مورد خواص دیگر زرد آلو عنوان کرد: ویتامینB موجود در زرد آلو برای بهبود بیماری های روحی روانی، رفع خستگی ، فراموشی، رفع تشنگی ، تنظیم کننده فشار خون، کنترل بیماری های قلبی و برای درمان کم خونی مصرف آن توصیه می شود.وی در پایان تاکید کرد: کسانی که به التهاب معده مبتلا هستند مصرف زرد آلو با هسته (شیرین) آن برای بهبود این بیماری ( التهاب معده) مفید است و همچنین هسته ی شیرین آن برای درمان بیماری هایی مانند سرما خوردگی و افزایش نیروی جنسی مفید است و تنها مصرف زرد آلو برای افرادی که به مشکلات کبدی دارند توصیه نمی شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2444

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.