حجت الاسلام مهدی دُری امام جمعه حاجی آباد در خطبه های نماز جمعه گفت : اینکه اسرائیلی ها به کودکان و زنان و بیمارستان ها حمله میکنند نشان از ضعف آنهاست که توان رویارویی با جبهه مقاومت را ندارند و صهیونیست ها هم توانایی اداره جنگ طولانی را ندارند و تلفات آنها در همین چهل ...

حجت الاسلام مهدی دُری امام جمعه حاجی آباد در خطبه های نماز جمعه گفت : اینکه اسرائیلی ها به کودکان و زنان و بیمارستان ها حمله میکنند نشان از ضعف آنهاست که توان رویارویی با جبهه مقاومت را ندارند و صهیونیست ها هم توانایی اداره جنگ طولانی را ندارند و تلفات آنها در همین چهل روز برابری میکند با تمام تلفاتی که در هفتاد سال گذشته داده اند و همین امر باعث شکست آنها خواهد شد.
امام جمعه حاجی آباد افزود : حمله حشدالشعبی به بندر ایلات برای صهیونیست ها بسیار سنگین است چون یکی از بنادر مهم اسرائیل در دریای سرخ است و ۹۹ درصد تجارت اسرائیل از طریق دریاست و حضور حشدالشعبی زنگ خطری بر آمریکاست به واسطه حضور پایگاه هایش در عراق و همچنین اهمیت ورود یمن از آن منظر است که خودش را به عنوان یک کشور تاثیر گذار در منطقه معرفی میکند.
حجت‌الاسلام مهدی دُری امام جمعه حاجی آباد با اشاره به انتخابات پیش رو گفت : تعداد بالای داوطلبان شرکت در انتخابات نشان از یک رقابت پرشور است و از این رو مشارکت بالا سبب تقویت پایه های مشروعیت و مقبولیت نظام اسلامی و افزایش اقتدار است و هرکسی بر خلاف آن کار کند به کشور خیانت کرده است.
امام جمعه حاجی آباد در بخش دیگری از خطبه ها ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار در هفته پیش رو گفت : جامعه پزشکی و پرستاری حاجی آباد نیاز ضروری به منازل مسکونی و پانسیون برای اسکان دارند و از مسئولین مربوطه درخواست داریم که این مشکل را برطرف کنند تا پزشکان و پرستاران بیشتری برای فعالیت در حاجی آباد اسکان یابند .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=73221

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.