خبرگزاری پیارم: رئیس هیئت گلف استان قم از معرفی برترین‌های رقابت‌های قهرمانی گلف بانوان قم خبر داد. سید محمد علویون امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: پیکارهای گلف قهرمانی استان قم با حضور قابل توجه بانوان علاقمند و فعال در گلف قم در مجموعه زمین‌های گلف بوستان غدیر قم به انجام ...

خبرگزاری پیارم: رئیس هیئت گلف استان قم از معرفی برترین‌های رقابت‌های قهرمانی گلف بانوان قم خبر داد.

خبرگزاری فارس: برترین‌ بانوان گلف‌باز قم معرفی شدند

سید محمد علویون امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: پیکارهای گلف قهرمانی استان قم با حضور قابل توجه بانوان علاقمند و فعال در گلف قم در مجموعه زمین‌های گلف بوستان غدیر قم به انجام رسید و در پایان از افراد برتر با هدایایی قدردانی شد.

رئیس هیئت گلف استان قم با اشاره به کیفیت بالای این رقابت‌ها اضافه کرد: در پایان این دوره از پیکارها نسرین دانشور راد توانست بالاتر از سایر شرکت‌ کنندگان در جایگاه نخست ایستاده و عنوان قهرمانی مسابقات گلف بانوان قهرمانی استان قم را به خود اختصاص دهد.

علویون خاطرنشان کرد: بعد از نسرین دانشور راد، نفر دوم این مسابقات زهرا حاج حسینی بود تا این گلف‌باز عنوان نایب ‌قهرمانی پیکارهای این دوره را به دست بیاورد و بدین ترتیب پرونده مسابقه بسته شود.

وی با تمجید از ورزشکاران شرکت ‌کننده در این دوره از مسابقات استانی عنوان داشت: برگزاری این مسابقات منجر به توسعه روزافزون رشته ورزشی گلف می‌شود و زمینه‌ معرفی استعدادهای جدید به ورزش و رشته گلف را فراهم می‌کند.

رئیس هیئت گلف استان قم افزود: رشته ورزشی گلف آینده‌ بسیار درخشانی در قم دارد و به زودی این رشته را به عنوان یکی از ورزش‌های افتخار‌آفرین و موفق در ورزش استان قم معرفی خواهیم کرد زیرا هم در بخش مردان و هم در بخش بانوان توانمندی‌‌های زیادی در بین فعالان این رشته در قم وجود دارد.

وی بیان داشت: برگزاری رقابت‌های گلف در سطح استان این حسن و خوبی را دارد که امکان استعدادیابی و شناخت چهره‌های جدید این رشته ورزشی را فراهم می‌سازد، ضمن اینکه جدال گلف بازان با تجربه و شناخته شده با گلف بازان جوان کیفیت مسابقات و تجربه ورزشکاران ما را افزایش می‌دهد.

علویون یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این هیئت را توجه به رشد و توسعه این رشته از طریق تعامل با نهاد‌های آموزشی دانست و تصریح کرد: بعد از حضور موفقیت‌آمیز تیم گلف مردان قم در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور امسال با تیمی قوی‌تر به دنبال صعود به لیگ برتر خواهیم بود.

وی تصریح کرد: مسابقات گلف قهرمانی قم در این دوره از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و جدال گلف بازان شرکت ‌کننده موجب کیفیت بالای رقابت‌های این دوره از مسابقات شده بود و اگر با دوره‌های قبلی مقایسه‌ای داشته باشیم نفراتی که به مقام قهرمانی و نایب قهرمانی رسیدند که برای نخستین بار این عنوان نصیبشان شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2268

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.