پیارم:فراماسونری یک سیستم کاملا ضد خداست که بسیاری از سیاستمداران امروز دنیای ما جزء بدنه آن محسوب می شوند. چون این سازمان عریض و طویل قدرت خیلی زیاد و منابع مالی خیلی عظیمی در اختیار دارد دارای ساختار هرمی بسیار قدرتمندی می باشد. بخش اعظم فراماسونها یهودی هستند. یکی از اعضای فعال این جامعه فراماسونری ...

پیارم:فراماسونری یک سیستم کاملا ضد خداست که بسیاری از سیاستمداران امروز دنیای ما جزء بدنه آن محسوب می شوند. چون این سازمان عریض و طویل قدرت خیلی زیاد و منابع مالی خیلی عظیمی در اختیار دارد دارای ساختار هرمی بسیار قدرتمندی می باشد. بخش اعظم فراماسونها یهودی هستند.

یکی از اعضای فعال این جامعه فراماسونری Menechem Begin نخست وزیر سابق اسرائیل است که بخشهایی از سخنرانیش در جمع فراماسونهای اسرائیل می خوانید:

نژاد ما نژاد برتر است. ما جانشینان خدا بر روی زمین هستیم. ما از نژادهای دیگر متفاوت هستیم و بقیه نژادهای بشر از ما پست تر هستند. فرق ما با آنها مانند تفاوت پشه با انسان است. ما باید پادشاهی و سلطنت را در دنیا بدست بگیریم و سایر نژاد ها بعنوان برده برای ما خدمت کنند.

فراماسونها عقاید نژاد پرستانه بسیار خطرناکی دارند. آنها لوسیفر یا همان شیطان را الهه نور و خدای خود می دانند.

آلبرت انیشتین در نامه ای سرگشاده در سال ۱۹۴۷ به مجمع عمومی سازمان ملل عنوان کرد:

ما باید دولت جهانی و اتحاد داشته باشید نه آنکه دولتی بخواهد بزور خود را جهانی کند.در غیر اینصورت نخواهیم توانست به هدف نهایی خود برسیم.

در سال ۱۸۸۱ یک بلژیکی که عضو جامعه فراماسونری بود نوشت :

پادشاهی دین به پایان خواهد رسید. بشر به این نقطه خواهد رسید که دیگر نیاز به خدا نخواهد داشت. ما باید ادیان را که به مانند خوره به جان مردم افتاده اند نابود کنیم.

هال نویسنده اسکاتلندی در کتاب کلیدهای گمشده فراماسونری می نویسد:

ماسونها اعتقاد دارند که به لطف انرژی که از دستان شیطان دریافت می کنند به حیات خود ادامه می دهند.

هنری کسینجر در کنفرانس بیلدربرگ که یکی از کنفرانسهای بزرگ فراماسونها محسوب می شود در فرانسه در سال ۱۹۹۱ گفت:

آمریکا مردم دنیا را از شر فاجعه ای بزرگ نجات خواهد داد و به همه ترس های بشر خاتمه خواهد داد حقوق بشر همه جا را فرا خواهد گرفت تا رفاه و ایمنی مرد دنیا بوسیله آن تضمین گردد.

هنری کسینجر در جای دیگری در سال ۱۹۷۴ عنوان کرد:

حقوق بشر باید برای جهان سوم در اولویت سیاست خارجی قرار گیرد.

با روی کار آمد اوباما کسینجر که از فراماسونهای بزرگ است عنوان کرد:

هدف اوباما این است که استراتژی جامع برای پی ریزی یک نظم جهانی نوین ایجاد کند . این فرصت برای سازمان ما فوق العاده است.

الیفاس لوی (۱۸۱۰-۱۸۷۵) در کتاب خود در باره فراماسونها می نویسد:

فراماسونها فقط برای شیطان احترام قائل هستند. آنها شیطان را عامل روح،عشق و هوش بشر می دانند.آنها خاصیت مغناطیسی را از شیطان می دانند.

کارل هانریش مارکس یکی از اعضای جامعه فراماسونری بود او با دختر بانکدار بزرگ بریتانیا ناتان مایر ازدواج کرد.

Dr. Mandelstein در کنگره بین المللی صهیونیسم در سال ۱۸۹۷ اعلام کرد:

یهودیان باید از تمام نفوذ و قدرت خود استفاده کنند برای جلوگیری از پیشرفت ملتهای دیگر استفاده کنند تا فتح قدرت جهانی زودتر ممکن گردد.

آلبرت پایک که یکی از بزرگترین ماسونهای اسکاتلند محسوب می شد در مراسمی در جمع فراماسونها اعلام کرد:

شیطان خدای نور است که در حال مبارزه با خدای کتب مقدس می باشد، شما باید بدانید که خدای واقعی همان شیطان است. روح تاریک فرزند ستاره صبح است ، روح تاریک است که نور و شکوه را برای انسان به ارمغان می آورد نه روحی که بصورت کور کورانه هر دم به هر سو می رود.

ماسونها بعد از مرگ پایک برایش مقبره ای در اسکاتلند درست کردند.

در سال ۱۹۱۳ Sicar de Plauson از اعضای جامعه فراماسونری در جمع اعضاء سخنرانی کرده و گفت:

این جنگ را باید تا لحظه مرگ ادامه دهیم تا زمانیکه پیروزی از آن ما شود ،تا زمانیکه تمام قید و بندها و دشمنان خود و همه محذورات و کلیساها را نابود کنیم.

دیوید راکفلر از بزرگترین نظریه پردازان فراماسونری می گوید(۱۹۷۳ مجله نیویورک تایمز):

فراماسونری پنجره ایست که شما بوسیله آن می توانید تمامی نیروهایی را که امید بشر را به ناامیدی تبدیل می کنند ازبین ببرید. تمام تلاش ما برای از بین بردن وابستگی های فکریست.

و همین آقا در سال ۱۹۹۱ گفت:

ما ممنون نشریه واشنگتن پست ، نیویورک تایمزو مجله تایم هستیم که با حضور در نشست ما کمک شایانی به برنامه ریزی های سازمان ما کردند رسانه ها چراغ های ما برای آماده کردن دنیا و حرکت دادن آن بسوی حکومت جهانی هستند.

آریل شارون نخست وزیر اسرائیل در سخنرانی خود گفت:

آنچه که می خواهم به شما بگویم کاملا روشن و واضح است.اسرائیل بهیچ وجهه نگران فشار آمریکا بر خواد نیست زیرا مردم یهود می دانند که آمریکا کاملا تحت کنترل آنها است.

یکی از اعضای مهم و فراماسونهای بزرگ دنیا جورج سوروس است ایشان در تالار گفتمان اقتصادی در داووس سوئیس در ۲۷ ژانویه ۱۹۹۵ عنوان کرد:

ما باید هرچه زودتر به نظم جهانی جدید دست پیدا کنیم ، که بدنبال یک دوره اختلال شدید در جهان بروز خواهد کرد.اختلالی که مرگ مسحیت و اسلام را در پی خواهد داشت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1736

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.