حاجی آباد- فرماندار و مسئولین ادارات با امام جمعه در روز اول از هفته دولت در دفتر امام جمعه شهرستان دیدار کردند به گزارش خبرنگار پیارم،حجت الاسلام مختاری امام جمعه شهرستان، یاد امام راحل و شهدای دولت شهید باهنر و رجایی را گرامی می داریم و ایام  هفته دولت را خدمت دولت مردان کشور، ...

 

حاجی آباد- فرماندار و مسئولین ادارات با امام جمعه در روز اول از هفته دولت در دفتر امام جمعه شهرستان دیدار کردند

به گزارش خبرنگار پیارم،حجت الاسلام مختاری امام جمعه شهرستان، یاد امام راحل و شهدای دولت شهید باهنر و رجایی را گرامی می داریم و ایام  هفته دولت را خدمت دولت مردان کشور، استانی ، شهرستان حاجی آباد به ویژه فرماندار و دیگر مسئولین شهرستان تبریک و از زحمات شما عزیزان تقدیر و تشکر می کنم.

ایشان در ادامه افزودند:عمر دولت شهید رجایی و باهنر طولانی نبود ولی همین مدت کوتاه که خدمت کردند خدمتی صادقانه و بی منت و با تمام وجود در خدمت مردم قرار گرفتند.

وی در ادامه : خداوند را شکر گزار باشیم که توفیق خدمت به مردم را به ما اعطاء کرده است و در کشوری خدمت می کنیم که بر پایه اسلام ناب محمدی بنا شده است و تحت ولایت خداوند شکل گرفته است.

مختاری بیان داشت: دولت‌های نهم و دهم از این حیث اهمیت بیشتری یافته است که مبتنی بر ویژگی‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی یعنی عدالتخواهی، استکبارستیزی، ساده‌زیستی، مقابله با مشی اشرافیگری و ویژه‌خواری و سوءاستفاده از ارتباطات در مسائل اقتصادی و غیراقتصادی، می باشد.

بهرام پور اشرف فرماندار حاجی آباد، ضمن تبریک به مناسبت هفته دولت و آرزوی موفقیت برای رهبر فرزانه، دولت خدمت گزار و یاد خاطره دو شهید دولت باهنر و شهید رجایی را گرامی میداریم،هفته دولت با شهادت دو شخصیت برجسته و ممتاز شروع می شود که دارای اهمیت ویژه ای است و راه ما هم باید همین خصوصیات را داشته باشد.

وی در ادامه یاد آور شد:دوران ریاست جمهوری شهید رجایی اگرچه بسیار کوتاه بود، اما ویژگی‌های شخصیتی و سختکوشی وی در این دوره و همچنین دوران نخست‌وزیری او و شهید باهنر به گونه‌ای بود که برای همیشه به عنوان دو الگو برای دولتمردان ایران ثبت و معیار مناسبی برای انتخاب مردم باشند

وی در پایان افزود:شهیدان بزرگوار رجایی و باهنر بعد از تشکیل دولت موقت در راستای اهداف نظام حرکت کردند و همه دولت مردان و ما باید از آرمانهای امام و شهیدان و راه آنها را ادامه داده و برای آبادانی و خدمت به مردم تلاش کنیم و ما هرچه داریم از برکات خون شهدا است.

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1548

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.