سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: «بازی با پرسپولیس جنگ تن به تن بود که آن ها خوش شانس بودند.» // به گزارش پیارم به نقل از سرویس ورزشی جام نیوز، خوزه آلبرتو کاستا پس از شکست خانگی یک بر صفر برابر پرسپولیس عنوان کرد: «نمایش خیلی خوبی بود اما نتیجه بدی رقم خورد. با ...
سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: «بازی با پرسپولیس جنگ تن به تن بود که آن ها خوش شانس بودند.»

//

به گزارش پیارم به نقل از سرویس ورزشی جام نیوز، خوزه آلبرتو کاستا پس از شکست خانگی یک بر صفر برابر پرسپولیس عنوان کرد: «نمایش خیلی خوبی بود اما نتیجه بدی رقم خورد. با وجود گرمای طاقت فرسا بازیکنان بازی خوبی ارائه کردند و ما شانس‌های گلزنی زیادی داشتیم. پرسپولیس هم شانس گلزنی داشت و آن ها گل زدند و ما گل نزدیم. نتیجه مساوی برای این بازی عادلانه‌تر بود.»

وی ادامه داد: «نبرد تن به تنی با پرسپولیس داشتیم که آن ها خوش شانس بودند و پیروز شدند. پرسپولیس تیم بزرگی است و مهره‌های خوبی دارد. ما هم خوب بازی کردیم. تنها چیزی که بد بود نتیجه مسابقه بود.»

 

کاستا در مورد تعویض‌هایش گفت: «بر اساس نیاز تیم و تفکر خودم تعویض‌ها را انجام دادم و کاری به نظر دیگران ندارم. تعویض‌ها را برای رسیدن به گل و کسب نتیجه بهتر انجام دادیم اما به هدف‌مان نرسیدیم.»

سرمربی نفت آبادان در مورد علت غیبت ملو بازیکن برزیلی اظهار داشت: «این بازیکن هنوز آماده نشده و زمانی که به آمادگی کامل برسد، از او استفاده می‌کنیم.»

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1140

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.