مدیر عامل باشگاه پرسپولیس بعد از ظهر امروز به اردوی پرسپولیسی‌ها در هتل اولین رفت. // به گزارش پیارم به نقل از جام نیوز به نقل از فارس، محمد رویانیان در آستانه سفر قرمز پوشان به آبادان برای دیدار مقابل صنعت نفت بعد از ظهر امروز به هتل اولین رفت و در جلسه‌ای یک ساعته ...
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس بعد از ظهر امروز به اردوی پرسپولیسی‌ها در هتل اولین رفت.

//

به گزارش پیارم به نقل از جام نیوز به نقل از فارس، محمد رویانیان در آستانه سفر قرمز پوشان به آبادان برای دیدار مقابل صنعت نفت بعد از ظهر امروز به هتل اولین رفت و در جلسه‌ای یک ساعته با بازیکنان و کادر فنی به گفت و گو پرداخت.

وی همچنین جلسه اختصاصی با ژوزه سرمربی پرسپولیس داشت. مدیر عامل پرسپولیس در این جلسه خطاب به بازیکنان گفت: «با تمام توانی که داشتیم بازیکنان بسیار خوب و مستعدی را جمع کردیم و امیدوار هستم این فصل شما بازیکنان که هر کدام از بهترین‌های ایران هستید دل مردم و هواداران پرسپولیس را شاد کنید.»

 

وی افزود: «امیدوار هستم که دست پر از آبادان به تهران برگردید. قطعا مردم هم از شما حمایت خواهند کرد و ان شاءالله همه با هم موفقیت در سال جاری را با یکدیگر جشن بگیریم.»

رویانیان ادامه داد: «صنعت نفت تیم خوبی است اما من به شما اعتقاد دارم و ان شاءالله از این بازی خارج از خانه دست پر به تهران برگردید. برخی بازیکنان نیز در این جلسه اظهار نظرهای خود را درباره شرایط پرسپولیس اعلام کردند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1109

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.