فرمانده ناحیه حاجی آباد گفت: ۱۲۰۰ هکتار از اراضی روستای سید جوذر توسط بسیج سازندگی و جهاد کشاورزی احیاء می شودفرمانده ناحیه حاجی آباد گفت: ۱۲۰۰ هکتار از اراضی روستای سید جوذر توسط بسیج سازندگی و جهاد کشاورزی احیاء می شود. به گزارش پیارم،اباذر سالاری گفت :۱۲۰۰ هکتار از اراضی روستای سید جوذر که ۱۳ ...

فرمانده ناحیه حاجی آباد گفت: ۱۲۰۰ هکتار از اراضی روستای سید جوذر توسط بسیج سازندگی و جهاد کشاورزی احیاء می شودفرمانده ناحیه حاجی آباد گفت: ۱۲۰۰ هکتار از اراضی روستای سید جوذر توسط بسیج سازندگی و جهاد کشاورزی احیاء می شود.

به گزارش پیارم،اباذر سالاری گفت :۱۲۰۰ هکتار از اراضی روستای سید جوذر که ۱۳ سال پیش به بسیجیان واگذار شده بود ،جهت رفع محرومیت زدایی و ایجاد زمینه برای اشتغال جوانان احیاء می گردد.
سالاری در ادامه افزود:عملیات احیاء این زمین ها جهت کشت نخیلات و محصولات کشاورزی چون گندم، جو، علوفه در نظر گرفته شده است ،که آب این زمین های زراعی به وسیله ۱۲ حلقه چاه تامین می شود.
وی در ادامه گفت : با احیاء این زمین ها، زمینه اشتغال ۱۵۰ نفر جوان فراهم می شود و این گونه اقدامات علاوه بر توسعه پوشش گیاهی، موجب افزایش درآمد و محصولات کشاورزی می گردد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3021

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.