مسئول امور فرهنگی هیئت محبان فاطمه الزهرا دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: آنچه در ۹ دی گذشت تنها پاسخ کوچکی از مردم انقلابی وغیور ایران به فتنه گران بود. به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از شبکه اطلاع رسانی هرمز، داریوش مهبودی، مسئول امور فرهنگی هیئت محبان فاطمه الزهرا دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در ...

مسئول امور فرهنگی هیئت محبان فاطمه الزهرا دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: آنچه در ۹ دی گذشت تنها پاسخ کوچکی از مردم انقلابی وغیور ایران به فتنه گران بود.

مهبودی

به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از شبکه اطلاع رسانی هرمز، داریوش مهبودی، مسئول امور فرهنگی هیئت محبان فاطمه الزهرا دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در گفتگو با هرمزپرس ضمن یادآوری روز ۹ دی به عنوان نقطه عطف جمهوری اسلامی گفت: ۹ دی روزی بود که ملت ایران باردیگر ثابت کرد پیرو خط ولایت هستند.

وی ادامه داد: در بحبوحه ای که فتنه گران و استکبار جهانی در انتظار انقلابی رنگی در ایران بودند، مردم همیشه در صحنه ایران با حضور خود در خیابان ها به فتنه گران و مستکبران نشان دادند که امام امت تنها نیست و آماده اند تا جان خود را برای رهبر عزیزمان فدا کنند.

مسئول فرهنگی هیئت دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی  گفت :آنچه در ۹ دی گذشت تنها پاسخ کوچکی از مردم انقلابی وغیور ایران به فتنه گران بود، فتنه گرانی که می توان آن ها را خارج از خط انقلاب و اصلاحات دانست آنانی که به آرمان های انقلاب و اصلاح طلبی پشت کردند و مهم ترین اصل یک جامعه اسلامی و شهید پرور را یعنی ولایت نادیده گرفتند

مهبودی خاطر نشان کرد: دنیا و مردم دنیا  باید بدانند که ایران با ولایت زنده شد و با ولایت زندگی میکند.

برچسب ها :

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=25006

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.