جشنواره سزود دانش آموزی حاجی آباد: نفرات و گروههای برتر جشنواره سرود دانش آموزی حاجی آباد مشخص شدند. به گزارش پیارم؛ رقابتهای گروه های دختر در جشنواره سرود دانش آموزی این شهرستان با حضور هیئت داوران رئیس آموزش و پرورش و معاون آموزش پرورش حاجی آباد به کار خود پایان داد. رئیس اداره آموزش و ...

جشنواره سزود دانش آموزی حاجی آباد: نفرات و گروههای برتر جشنواره سرود دانش آموزی حاجی آباد مشخص شدند.

IMG-20150218-WA0013

به گزارش پیارم؛ رقابتهای گروه های دختر در جشنواره سرود دانش آموزی این شهرستان با حضور هیئت داوران رئیس آموزش و پرورش و معاون آموزش پرورش حاجی آباد به کار خود پایان داد.

رئیس اداره آموزش و پرورش حاجی آباد در حاشیه مراسم در گفتگو با خبرنگار پیارم گفت:اشاره به اینکه سروده های انقلابی بوی ایمان ، عشق وایثار می دهد ، زنده کردن شور و نشاط انقلابی را از اهدافِ این جشنواره عنوان کرد .

مهدی سالاری،برگزاری این مسابقات را آموزش هنرِ انجام کار گروهی دانست و ادامه داد: برگزاری این گونه مسابقات موجب بیشتر شدن دوستی ها و رفاقت ها و کشف استعدادهای دانش آموزان می شود.

معاون پرورشی آموزش پرورش در ادامه گفت: سی و سومین جشنواره سرود دانش آموزان دختر دوره اول و دوم مقطع متوسط در سالن آمفی تائتر شهید حسنزاده اداره ارشاد شهرستان حاجی آباد برگزار شد.

شهبازی در ادامه بیان داشت: این جشنواره به میزبانی دبیرستان فاطمیه با ۲۰۰ نفر شرکت کننده در قالب ده گروه سرود از ۱۰ دبیرستان به رقابت پرداختند قضاوت و داوری بر عهداه یک تیم تخصصی که مرتضی طریقی،علی عوضپور ، اشکان کرمپور و عیسی اسفندیاری برعهده داشتند.

در این رقابت ها:

گروه سرود بندری  به عنوان “ای گل من” از دبیرستان آسیه  دوره اول  مقام دوم انتخاب شد.

گروه سرود  بندری به عنوان “حاجی آباد ” از دبیرستان نجمیه دوره دوم  مقام دوم انتخاب شد.

گروه سرود بندری به عنوان “یاران انقلاب” از دبیرستان فاطمیه دوره اول  مقام سوم انتخاب شد.

IMG-20150218-WA0016IMG-20150218-WA0015 IMG-20150218-WA0013

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=29854

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.