رییس پلیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا ۳ خودرویی را که بیشترین شماره‌گذاری را داشته اعلام کرد. به گزارش پیارم:سرهنگ روحی رییس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور ناجا در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: در ماه مهر بیشترین تعویض پلاک برای خودروهای داخلی پیکان دولوکولس، پیکان ۱۶۰۰ ساده کار و بیشترین خودرو داخلی صفر ...

رییس پلیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا ۳ خودرویی را که بیشترین شماره‌گذاری را داشته اعلام کرد.

به گزارش پیارم:سرهنگ روحی رییس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور ناجا در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: در ماه مهر بیشترین تعویض پلاک برای خودروهای داخلی پیکان دولوکولس، پیکان ۱۶۰۰ ساده کار و بیشترین خودرو داخلی صفر که شماره‌گذاری شده به ترتیب پژو پارس، سایپا ۱۳۱ و پژو پارس بوده است. 

این مقام مسئول در ادامه عنوان کرد: در بحث نقل و انتقال بیشترین شماره‌گذاری خودروهای تولید داخل به پراید gtxi اختصاص داده شده است. 

سرهنگ روحی افزود: ماه مهر در مجموع تعداد ۸ هزار و ۷۷ دستگاه خودروی داخلی شماره‌گذاری شده که این شماره‌گذاری چه در حوزه تعویض پلاک، تو شماره و چه در بحث نقل و انتقال بوده است که با توجه به آمار در مقایسه با مهر ماه سال ۹۲، ۸۳ درصد کاهش شماره‌گذاری را داشته‌ایم. 

وی خاطر نشان کرد: در شهریورماه ۱۱۰ هزار و ۸۸۳ دستگاه خودروی داخلی شماره‌گذاری شده که شهریور نیز به نسبت سال ۹۲ افزایش۵/۹۸ درصد شماره‌گذاری را داشته‌ایم در ضمن سایپا ۱۳۱، وانت پیکان ۱۶۰۰ و پژو پارس بیشترین شماره‌گذاری را در شهریور ماه داشته‌اند. 

انتهای پیام//

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=21262

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.