فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه از کشف بیش از ۱۴۲ هزار نخ سیگار قاچاق در شهرستان بندرلنگه خبر داد . به گزارشپیارمبه نقل از مروارید نیوز ؛سرهنگ ” محمود حافظی ” در تشریح این خبر گفت : در راستای مقابله با قاچاقچیان دخانیات در پی کسب اخبار بر حمل محموله قاچاق سیگار خارجی در محور مواصلاتی ...
IMG-20150918-WA0009
فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه از کشف بیش از ۱۴۲ هزار نخ سیگار قاچاق در شهرستان بندرلنگه خبر داد .

به گزارشپیارمبه نقل از مروارید نیوز ؛سرهنگ ” محمود حافظی ” در تشریح این خبر گفت : در راستای مقابله با قاچاقچیان دخانیات در پی کسب اخبار بر حمل محموله قاچاق سیگار خارجی در محور مواصلاتی شهرستان ، ماموران انتظامی این یگان با گشت زنی و کنترول محور خروجی و ورودی مبادرت نموده به یک دستگاه خودرو ایسوزو مشکوک شدند.

 

 

وی افزود : پس از ایست ماموران به خودرو ، راننده اقدام به متوالی شدن نمود که طی تعقیب و گریز موفق به توقیف خودرو مورد نظر شدند و پس از بازرسی خودرو ، ۱۴۲ کارتون پاکت سیگار معادل ۱۴۲۰۰۰ نخ با ارزش دو میلیارد و صد نود میلیون ریال (۲۱۹۰۰۰۰۰۰) میلیون تومان بوده است .

 

 

فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه در پایان یاد آور شد : خود روی توقیفی به همراه سیگار های مشکوفه و متهم و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی گردید.

 

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=44939

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.