سرپرست فرماندهی انتظامی “حاجی آباد” هرمزگان از کشف بیش از ۱۲۵ کیلو انواع مواد افیونی طی یک ماه گذشته در سطح شهرستان خبر داد. به گزارش پیارم حاجی آباد، سرگرد”محمد هاشم قسام” در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان با انجام فعالیت های شبانه روزی و اقدامات اطلاعاتی و پلیسی طی آذر ماه سال ...

سرپرست فرماندهی انتظامی “حاجی آباد” هرمزگان از کشف بیش از ۱۲۵ کیلو انواع مواد افیونی طی یک ماه گذشته در سطح شهرستان خبر داد.
به گزارش پیارم حاجی آباد، سرگرد”محمد هاشم قسام” در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان با انجام فعالیت های شبانه روزی و اقدامات اطلاعاتی و پلیسی طی آذر ماه سال جاری با دستگیری ۵ قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر، موفق شدند ۱۲۵ کیلو و ۸۱ گرم انواع موادمخدر کشف کنند.
وی افزود : در یک ماهه گذشته با تلاش ماموران ۳۲ هزار و ۸۰۰ لیتر سوخت قاچاق ، ۱۶ فقره سرقت،۴۱۵ هزار نخ سیگار قاچاق کشف و ۱۷۷ متهم در زمینه جرائم مختلف دستگیر شدند.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان حاجی آباد خاطر نشان کرد:همچنین در مدت یادشده ۵۸ دستگاه خودرو و ۳۶ دستگاه موتورسیکلت متخلف حامل سوخت ، مواد و کالای قاچاق متوقف و اعمال قانون شدند.
” قسام”ضمن قدردانی از همکاری خوب مردمی با پلیس از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه افراد متخلف و قانون شکن، مراتب را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع تا در اسرع وقت نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام گردد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=26436

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.