رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد:وجود هرگونه مشکل در ابتدای سال تحصیلی درمدارس توجیه پذیر نخواهدبود/نشست توجیهی مدیران مجتمع های آموزشی و معاون آموزگاران در خصوص پروژه مهر/توزیع نودو نه هزارو هشتصدجلد کتاب درسی توسط آموزش و پرورش درشهرستان حاجی آبادت  رئیس اداره آموزش و پرورش گفت : تعطیلات تابستانی در واقع فرصت ...

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد:وجود هرگونه مشکل در ابتدای سال تحصیلی درمدارس توجیه پذیر نخواهدبود/نشست توجیهی مدیران مجتمع های آموزشی و معاون آموزگاران در خصوص پروژه مهر/توزیع نودو نه هزارو هشتصدجلد کتاب درسی توسط آموزش و پرورش درشهرستان حاجی آبادت

1255

 رئیس اداره آموزش و پرورش گفت : تعطیلات تابستانی در واقع فرصت مناسبی برای برطرف نمودن مشکلات فیزیکی مدارس می باشد.و مدیری موفق است که از این فرصت فراهم شده درجهت برطرف نمودن مشکلات احتمالی و زیبا سازی مدارس نهایت استفاده را برده باشد.

به گزارش پیارم،رئیس اداره آموزش و پرورش گفت : ایجاد فضای شاداب و نشاط آور در آغاز سال تحصیلی و تداوم ان در طول سال تحصیلی یکی از نکات مهم مورد تاکید وزیر محترم بوده که لازم است اقدامات لازم درجهت تحقق این مهم در آغاز سال تحصیلی صورت پذیرد.

مهدی سالاری بیان داشت : تعطیلات تابستانی در واقع فرصت مناسبی برای برطرف نمودن مشکلات فیزیکی مدارس می باشد.و مدیری موفق است که از این فرصت فراهم شده درجهت برطرف نمودن مشکلات احتمالی و زیبا سازی مدارس نهایت استفاده را برده باشد.

وی افزود : با توجه به فعالیت ستاد پروژه مهر ازآغاز تعطیلات تابستانی ،وجود هرگونه مشکلی در مدارس توجیه پذیر نخواهدبود.رئیس اداره آموزش و پرورش به طرح های ،همگام با قرآن ،مدام ،غنی سازی ،داناب و کلاس های موضوعی نیز اشاره نموده و از مدیران خواست امسال نیز با تلاشی مضاعف در جهت اجرای این طرح ها تا حصول نتیجه مورد انتظار فعالیت نمایندروز دوشنبه هیجدهم شهریور ماه راس ساعت هشت صبح نشست توجیهی مدیران مجتمع های آموزشی و پرورشی و مدیران متوسطه در خصوص بازگشایی مدارس درمحل آموزشگاه نمونه شهید مصطفی خمینی برگزارشد.

نشست توجیهی مدیران مجتمع های آموزشی و معاون آموزگاران در خصوص پروژه مهر

رئیس اداره آموزش و پرورش: برای آغاز سال تحصیلی جدید سالی که با گذشته متفاوت باشد نیاز است همه با هم دست در دست هم دهیم با عزم ملی و مدیریت جهادی در راستای تحقق اهداف آموزشی و پرورشی وزارت متبوع حرکت نمائیم

،رئیس اداره آموزش و پرورش در نشست مدیران مجتمع های آموزشی و معاون آموزگاران گفت : برای آغاز سال تحصیلی جدید سالی که با گذشته متفاوت باشد نیاز است همه با هم دست در دست هم دهیم با عزم ملی و مدیریت جهادی در راستای تحقق اهداف آموزشی و پرورشی وزارت متبوع حرکت نمائیم . مهدی سالاری بیان داشت : درسالی که به نام اقتصاد و فرهنگ توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده است باید خود را متناسب با این نامگذاری وفق داده ،حرکت نمائیم ولازم است که سیاست ها و برنامه ها یمان بر اساس صرفه جویی و توجه ویژه به مسائل فرهنگی باشد. وی افزود :با مدیریت صحیح منابع مالی و استفاده بهینه از امکانات موجودمدارس و صرفه جویی بجا در هزینه ها دولت تدبیر و امید را در برون رفت از مشکلات ایجاد شده توسط دشمنان یاری نمائیم.

111

توزیع نودو نه هزارو هشتصدجلد کتاب درسی توسط آموزش و پرورش درشهرستان حاجی آباد

،معاونت آموزشی اداره آموزش و پرورش حاجی آباد گفت : از روز شنبه پانزدهم شهریورماه توزیع پنجاه و دو هزار و چهارصد جلد کتاب درسی مقطع ابتدایی در این شهرستان آغاز شده است که تا پایان وقت اداری روز یک شنبه بیست و سوم شهریور ماه ادامه خواهد یافت .صداقت لشکری بیان داشت : از بیست و چهارم شهریور ماه نیزتوزیع کتب درسی هنرستانها آغاز خواهد شد. وی افزود : در مجموع نودو نه هزارو هشتصد جلد کتاب درسی مدارس ابتدایی و هنرستانها در سال تحصیلی جدید توزیع خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=15839

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.