بسم الله الرحمن الرحیم  امت مؤمن، ولایتمدار  و همیشه در صحنه شهرستان حاجی آباد: حضور پرشور و آگاهانه شما مردم در دو انتخابات  خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی پایه های نظام را محکم می کند .   به گزارش پیارم ، اصغر جهانگیری  طی پیامی به مردم حاجی آباد افزود: اقتدار جمهوری اسلامی ایران ...

بسم الله الرحمن الرحیم

 امت مؤمن، ولایتمدار  و همیشه در صحنه شهرستان حاجی آباد:

حضور پرشور و آگاهانه شما مردم در دو انتخابات  خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی پایه های نظام را محکم می کند .

 

۲۰۱۵۰۶۰۸_۱۵۴۲۲۰

به گزارش پیارم ، اصغر جهانگیری  طی پیامی به مردم حاجی آباد افزود: اقتدار جمهوری اسلامی ایران برآمده از ایستادگی شجاعانه ملت ایران در برابر مستکبران جهان است .

حضور پرشور و آگاهانه آحاد شما مردم در انتخابات و مشارکت پای صندوق های اخد رای در عمل پایه های نظام و انقلاب اسلامی ایران را زیر سایه ولایت و امامت مستحکم تر می کند.

مشارکت جدی مردم ولایتمدار و فهیم در کنار صندوق های رای نشانه باور دینی ملت ایران در راستای تقویت وحدت و نشانه ولایت مداری است .

در این پیام فرماندار از خانواده معظم و معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران، بانوان، روحانیون، دانشجویان، فرهنگیان، احزاب و تشکل‌ها، نخبگان، اصناف و بازاریان،کشاورزان، اصحاب رسانه، جوانان برومند به ویژه رأی اولی‌ها و آحاد مردم شهرستان حاجی آباد دعوت به حضور حداکثری در انتخابات نمود.

 

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=52830

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.