فرماندار حاجی آباد گفت:پیامبر اکرم (ص) خط قرمز مسلمانان جهان است و ما اجازه نمی‎دهیم این هتاکان جسور به مقدسات ما به آسانی توهین کنند.   مهندس اصغر جهانگیری در گفتگو با خبرنگار پیارم، با اشاره به اتفاق تاسف بار اهانت به پیامبر اکرم(ص) اشرف خلایق و سند حقانیت انبیای گذشته، تصریح کرد: اگر حقانیت ...

فرماندار حاجی آباد گفت:پیامبر اکرم (ص) خط قرمز مسلمانان جهان است و ما اجازه نمی‎دهیم این هتاکان جسور به مقدسات ما به آسانی توهین کنند.

 

IMG_0012
مهندس اصغر جهانگیری در گفتگو با خبرنگار پیارم، با اشاره به اتفاق تاسف بار اهانت به پیامبر اکرم(ص) اشرف خلایق و سند حقانیت انبیای گذشته، تصریح کرد: اگر حقانیت پیامبر ما زیر سوال رود همه انبیاء زیر سوال رفته اند.
مهندس جهانگیری در ادامه بیان داشت: با شکل گرفتن انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره)، پروژه اسلام هراسی نیز توسط استکبار جهانی شکل گرفت چرا که دیدند نظامی که در ایران روی کار آمده است، زیر بار زور و ظلم نمی رود.
مهندس جهانگیری در ادامه افزود: استکبار و در رأس آنها، اسرائیل و آمریکا نمی خواهند ندای اسلام ناب به گوش جهانیان برسد لذا با نسبت دادن خشونتهای تروریستی به مسلمانان و نیز توهین های مکرر به ساحت و عظیم الشأن پیامبر اعظم(ص)، می خواهند مردم دنیا را نسبت به اسلام بدبین کنند اما بدانند که همه این دسیسه ها روزی دامن خود آنها را خواهد گرفت.
مهندس جهانگیری در ادامه تصریح کرد: اهانت به پیامبر گرامی اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم)، که نماد توهین به مقدسات همه انسان‌هاست، مسلمانان جهان با وحدت و هم دلی با هم می توانند مشت محکمی بر دهان این یاوه گویان بزنند.
وی در ادامه اظهار داشت: این یاوه گویان تا کنون مشاهده کرده اند که مسلمانی به ادیان شما اهانت کند، دنیای غرب و مستکبرین دشمن دیرینه و عمیقی با دین اسلام و ادیان توحیدی دارند و آن‌ها طراحی خطرناکی را مبنی بر اسلام هراسی و ایجاد بدبینی و نفرت عمومی انسان ها علیه پیامبر(ص) در دستور کارشان قرار دادند.
مهندس جهانگیری در ادامه افزود: اسلام ناب محمدی(ص)، دین چند بعدی است که برای همه زوایای زندگی بشر برنامه دارد و امروز موج گرایش جوانان به اسلام در کشورهای غربی روز به روز بیشتر می شود این گسترش اسلام برای غربیان غیر قابل تحمل است و استکبار جهانی بداند که با توهین به اسلام نمی شود جلو پیشرفت اسلام خواهی را گرفت.
وی در پایان با بیان اینکه انقلاب اسلامی به برکت وجود نعمت ولایت فقیه استوارتر از گذشته به پیش می رود خاطر نشان کرد: امروز اگر می بینیم جمهوری اسلامی بعد از گذشت سی وشش سال استوارتر و مستحکم تر از گذشته به سمت اهداف و آرمانهای والای خود در حرکت است، به برکت ولایت فقیه و پیروی مردم از ولایت و مرجعیت بوده است و اگر پشتیبان ولایت فقیه باشیم، هیچ آسیبی مملکت و کشور اسلامی ما را تهدید نخواهد کرد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=27453

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.