با فعالیت سامانه تراز میانی جو در جنوب شرق کشور و هرمزگان وضعیت جوی و دریایی استان از بعدازظهر روز گذشته آغاز تا یکشنبه هفته آینده ناپایدار خواهد بود. به گزارش پیارم به نقل از باشگاه خبرنگاران و براساس اطلاعیه شماره ۴۱ مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان، از اواخر امروز تا روز جمعه ...

با فعالیت سامانه تراز میانی جو در جنوب شرق کشور و هرمزگان وضعیت جوی و دریایی استان از بعدازظهر روز گذشته آغاز تا یکشنبه هفته آینده ناپایدار خواهد بود.

به گزارش پیارم به نقل از باشگاه خبرنگاران و براساس اطلاعیه شماره ۴۱ مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان، از اواخر امروز تا روز جمعه افزایش باد ، افزایش ابر و احتمال رگبار پراکنده در برخی نقاط شمالی و غربی استان پیش بینی می شود.

همچنین روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده با تقویت سامانه بارش زا رگبار باران همراه با رعد و برق، وزش باد شدید وگرد و خاک ، برخی نقاط استان بویژه نواحی شرقی را فرا خواهد گرفت.

اداره کل هواشناسی هرمزگان از صاحبان شناورها هم خواسته در این مدت به دلیل وزش بادشدید  و متلاطم بودن آبهای خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان در ترددهای دریایی احتیاط کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=30079
۴ نظر ارسال شده

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.