سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه شایعاتی پیرامون واریز کمکهای مردمی به کشورهای همسایه صحت ندارد افزود: در حال حاضر این کمیته در ۳۰ کشور جهان حضور دارد . به گزارش پیارم به نقل از  شبکه اطلاع رسانی هرمز ، حسین انواری سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) در نشست خبری گفت ...

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه شایعاتی پیرامون واریز کمکهای مردمی به کشورهای همسایه صحت ندارد افزود: در حال حاضر این کمیته در ۳۰ کشور جهان حضور دارد .

هرمز

به گزارش پیارم به نقل از  شبکه اطلاع رسانی هرمز ، حسین انواری سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) در نشست خبری گفت : در حال حاضر ۲ هزار میلیارد تومان برای اشتغال زایی خانواده های تحت پوشش این کمیته در نظر گرفته شده است .

وی افزود : تقریبا ۷۰ درصد این بودجه دریافت شده ، که با آن می توان برای بیش از یکصد هزار نفر ایجاد اشتغال کرد.

انواری با بیان اینکه فعالیت های کمیته امداد بیشتر در محورهای مهارت آموزی انجام می شود ، اظهار کرد: صحبت واریز صدقه های مردمی به کشور های همسایه شایعه بوده و این کمیته تنها در هنگام بروز حوادث مثل سیل ، کمک های مردمی را برای برخی کشورهای خارجی به صورت گوناگون و انسان دوستانه انجام می دهد.

وی تصریح کرد : در حال حاضر این نهاد مردمی در افغانستان،تاجیکستان،عراق،کومور،سوریه و لبنان و بیش از ۳۰ کشور جهان حضور دارد.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی ( ره)عمده ی فعالیت خود را در آموزش مهارت برای اشتغال زایی بیان کرد و افزود : عمده ی مهارت آموزی ها به خانواده های روستایی در سطح کشور اختصاص دارد و سالانه سه ونیم ملیون نفر به صورت کمک های غیر منتظره توسط این کمیته حمایت می شوند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=30113

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.