وزیر خارجه بریتانیا، با حضور در پارلمان کشورش تاکید کرد که هیچ توافقی با ایران نمی‌توانست اسرائیل را راضی کند. به گزارش پیارم، فیلیپ هاموند، وزیر خارجه بریتانیا، روز چهارشنبه ۲۴ تیر خطاب به پارلمان کشورش گفت که هیچ توافقی با ایران نمی‌توانست اسرائیل را راضی کند. هاموند در پاسخ به سخنان یکی از نمایندگان اپوزیسیون ...
فیلیپ هاموند هیچ توافقی با ایران نمی‌توانست اسرائیل را راضی کند
وزیر خارجه بریتانیا، با حضور در پارلمان کشورش تاکید کرد که هیچ توافقی با ایران نمی‌توانست اسرائیل را راضی کند.

به گزارش پیارم، فیلیپ هاموند، وزیر خارجه بریتانیا، روز چهارشنبه ۲۴ تیر خطاب به پارلمان کشورش گفت که هیچ توافقی با ایران نمی‌توانست اسرائیل را راضی کند.

هاموند در پاسخ به سخنان یکی از نمایندگان اپوزیسیون که در اعتراض به توافق هسته‌ای با ایران از نارضایتی تل‌آویو در این خصوص یاد کرد، اظهار داشت: «سؤالی که باید از خود بپرسید این است که چه نوع توافقی می‌توانست رضایت تل‌آویو را در پی داشته باشد؟»

به گزارش رادیو فردا، فیلیپ هاموند افزود: «پاسخ قطعاً این است که اسرائیل هیچ توافقی را با ایران نمی‌خواهد.»

وزیر خارجه بریتانیا با اشاره به سیاست های خصمانه رژیم صهیونیستی تاکید کرد: «اسرائیل خواهان وضعیت دائمی تقابل است و به باور من این به نفع منطقه نیست و فکر نمی‌کنم به نفع ما هم باشد.»

به گزارش صدای آمریکا، هاموند در ادامه گفت: «باید خوش بین بود، تا با تقویت میانه روها در ایران، آن کشور به جامعه بین المللی بازگردد و نتیجه مذاکرات برای جهان مثبت باشد.»

وزیر خارجه بریتانیا ابراز امیدواری کرد که بریتانیا و ایران بتوانند تا پایان سال میلادی سفارتخانه‌های خود را در پایتخت‌های یکدیگر بازگشایی کنند.

در همین حال خبرگزاری فرانسه گزارش می‌دهد که فیلیپ هاموند در سخنان خود در پارلمان بریتانیا خبر داد که وی قرار است عصر چهارشنبه راهی سرزمین های اشغالی شود، تا شخصاً توافق هسته‌ای را برای مقام‌های اسرائیلی توضیح دهد.

وزیر خارجه بریتانیا همچنین گفت که روز پنج‌شنبه در تل‌آویو قرار است با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل، دیدار کند “تا پیام بریتانیا در خصوص توافق اتمی را مستقیماً به سمع و نظر وی برساند.”

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=41004

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.