امام جمعه موقت حاجی آباد:
امام جمعه موقت حاجی آباد،  ضمن محکوم کردن آمریکا در برقراری مجدد تحریم‌ها یادآور شد: هدف آمریکا و لابی‌های آن از تصویب تحریم‌ها، فشار به ایران و مخالفت با برجام از طریق تغییر در ساختار تحریم‌هاست. ...

به گزارش پیارم حاجی آباد، حجت الاسلام امیر الهی منش امام جمعه موقت حاجی آباد، در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: در بحث فضای مجازی رهبری فرمودند اگر فضای مجازی مدیریت نشود تهاجم فرهنگی اتفاق می افتد، اکنون غربی ها فضای مجازی ، واتساپ و تلگرام را، برای سرگرم کردن جوانان ما راه اندازی کرده اند و همان طورکه رهبری فرمودند شما جوانان اتش به اختیارید، این یعنی جوانان ما باید خودشان در مقابل با مشکلات جامعه به موقع عکس العمل نشان بدهند.

امام جمعه موقت حاجی آباد افزود: استکبار جهانی با رواج فساد در جامعه  که از طریق فضای مجازی و ماهوراه اتفاق افتاده است، به دنبال خراب کردن ذهن جوانان ماست آنها می خواهند کشور ما را فلج کنند، زیرا پی برده اند که از طریق جنگ نمی توانند ایران را شکست بدهند، بنابراین از کانال تهاجم فرهنگی وارد شده اند.

وی ضمن گرامیداشت دهه کرامت به سالروز برگزاری اولین نماز جمعه اشاره کرد و گفت: نماز جمعه محل اتحاد و همبستگی و حلقه اتصال بین مردم و مسئولان و مردم با همدیگر است.

الهی منش در ادامه افزود خطیب نماز جمعه، باید در نماز جمعه هم در بعد مسائل دینی و هم مسائل سیاسی بپردازد و کسی هم حق ندارد وی را مورد باز خواست قرار دهد که چرا در این مورد یا موارد دیگر صحبت کرده است و نباید از ملامت هیچ ملامت گری نباید بترسد.

امام جمعه موقت حاجی آبادبا اشاره به این‌که با اقدامات اخیر صهیونیست‌ها حجت بر همه مسلمانان تمام است ابراز داشت: امروز دیگر سکوت در برابر این اقدامات ددمنشانه رژیم منحوس و کودک‌ کش صهیونیست برای مسلمانان باغیرت معنایی ندارد.

وی ادامه داد: فشار مسلمانان فلسطینی به رژیم جلاد صهیونیستی که منجر به عقب‌نشینی آن‌ها و جمع‌آوری دوربین‌ها و گیت‌های ورود و خروج شد قابل‌تقدیر است و ما ضمن حمایت از تلاش مسلمانان در مراقبت و حفاظت از قبله مسلمانان، حرکات صهیونیست‌ها را محکوم می‌کنیم.

امیر الهی منش علت تشدید این فشارها و جنایت‌های اخیر در سرزمین اشغالی فلسطین را شکست‌های پیاپی ایادی صهیونیست‌ها در منطقه دانست و افزود: شکست داعشی ها، تکفیری‌ها و جبهه  النصره باعث شده که این رژیم جعلی مرگ خودش را احساس کند و با اقداماتی که در فلسطین انجام می‌دهد بیانگر آن است.

امام جمعه موقت حاجی آباد ضمن محکوم کردن آمریکا در برقراری مجدد تحریم‌ها یادآور شد: هدف آمریکا و لابی‌های آن از تصویب تحریم‌ها، فشار به ایران و مخالفت با برجام از طریق تغییر در ساختار تحریم‌هاست.

وی خاطرنشان کرد: پیروزی در موصل، مقابله مقاومت با طرح‌های آمریکا در سوریه و ناکامی عربستان در یمن به ‌نوعی شکست برای آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده است.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=64547

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.