آمارها نشان می‌دهند کیفیت سمند در سال گذشته تنها به اندازه کاسته شدن ۱/ ۶ واحد از نمرات منفی آن، بهبود پیدا کرده است.  در حالی که یکی از دلایل اصلی قهر مشتریان با بازار خودرو کشور، سطح کیفی خودروهای داخلی است، آمارها نشان می‌دهند خودروسازان نتوانسته‌اند طی سال گذشته کیفیت محصولات تولیدی خود را ...
خودرو1  نمره کیفیت "خودروسازی" چند؟ / نظر شما چیست؟
آمارها نشان می‌دهند کیفیت سمند در سال گذشته تنها به اندازه کاسته شدن ۱/ ۶ واحد از نمرات منفی آن، بهبود پیدا کرده است.

 در حالی که یکی از دلایل اصلی قهر مشتریان با بازار خودرو کشور، سطح کیفی خودروهای داخلی است، آمارها نشان می‌دهند خودروسازان نتوانسته‌اند طی سال گذشته کیفیت محصولات تولیدی خود را بهبود چندانی ببخشند.

بنابر آمار شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، نمرات منفی خودروهای تولید داخل طی سال ۹۳، کاهش اندکی داشته و آنقدر نبوده که برای مشتریان قابل لمس باشد و نظر آنها را در مورد سطح کیفی محصولات صنعت خودرو ایران تغییر دهد.

طبق این آمار، خودروهای پرتیراژی مانند پراید و پژوپارس، تنها چند واحد از نمرات منفی شان در طول یک سال، کاسته شده و خودروهای ملی نیز وضعی مشابه دارند. در بین خودروهای داخلی، بیشترین رشد کیفی را پژوپارس مازندران به خود اختصاص داده و کمترین رشد نیز نصیب پارس‌تندر و تندر‌پارس‌خودرو شده است. یکی از دیگر نکات مهم آمار موردنظر این است که مدل‌های تندر-۹۰ دارای کمترین افت‌و‌خیز کیفی هست؛ به‌نحوی‌که سطح کیفی آن در سال گذشته تغییر چندانی نداشته و به لحاظ بالا و پایین شدن نمرات منفی، تقریبا ثابت مانده‌اند.

حال نظر شما نسبت به نمره کیفیت خودروسازان چیست؟

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=44798

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.