نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: من امروز نامه‌ای را که ۱۱۰ تن از نمایندگان مجلس پیرامون پرونده مهدی هاشمی امضاء کرده بودند تحویل قاضی پرونده دادم، چون نامه خطاب به وی بود. به گزارش خبرنگار پیارم به نقل از باشگاه خبرنگاران، ححت‌الاسلام “حمید رسایی” نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی که صبح ...
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: من امروز نامه‌ای را که ۱۱۰ تن از نمایندگان مجلس پیرامون پرونده مهدی هاشمی امضاء کرده بودند تحویل قاضی پرونده دادم، چون نامه خطاب به وی بود.
به گزارش خبرنگار پیارم به نقل از باشگاه خبرنگاران، ححت‌الاسلام “حمید رسایی” نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی که صبح امروز شنبه در دادگاه انقلاب تهران آغاز شده بود، پس از خروج از دادگاه پیرامون علت حضورش در دادگاه به خبرنگاران گفت: من امروز نامه‌ای را که ۱۱۰ تن از نمایندگان مجلس پیرامون پرونده مهدی هاشمی امضاء کرده بودند تحویل قاضی محترم پرونده دادم، چون نامه خطاب به وی بود.  
 
وی ادامه داد: قطعا ما به عنوان نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی پرونده مهدی هاشمی و فشارهایی که در خصوص این پرونده به دستگاه قضا وارد می‌شود را رصد می‌کنیم.  
 
رسایی با اشاره به تشکیل کمیته‌ای در مجلس شورای اسلامی برای رصد پرونده مهدی هاشمی اظهار داشت: همانطور که دادستان کل کشور بار‌ها اذعان کرده‌ است فشارهایی از سوی افراد و دستگاه‌هایی به قوه قضائیه در خصوص پرونده مهدی هاشمی وارد می‌شود که طبیعی است مجلس در این خصوص باید وظیفه نظارتی خود را انجام دهد.  
 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در ادامه در پاسخ به سوالی پیرامون اظهارات وکیل مهدی هاشمی مبنی بر برگزاری یک مناظره تلویزیونی بیان داشت: مناظره چیز خوبی است و من در این مورد اعلام آمادگی می‌کنم، اما نه با وکلای مهدی هاشمی، بلکه حاضرم با خود مهدی هاشمی مناظره کنم.  
 
وی ادامه داد: وکلا بابت هر قدمی که در هر پرونده بر می‌دارند، حق الوکاله می‌گیرند، بنابراین طبیعی است که بازارگرمی کنند، به خصوص در رابطه با پرونده‌ای که ۱۰ میلیارد تومان مقدار وثیقه‌اش است.  

 رسایی در پایان به صورت کنایه آمیز به نحوه ورود مهدی هاشمی به جلسات دادگاه اعتراض کرد و افزود: هیچ مجرم عادی با ماشین به صورت ویژه وارد دادگاه نمی‌شود، ولی ما شاهدیم که بعضی افراد که در روزهای اول مانند سایر متهمین از درب اصلی وارد دادگاه می‌شدند، امروز به صورت ویژه وارد دادگاه می‌شوند و این امر نشان می‌دهد که آن‌ها از مواجهه با افکار عمومی هراس دارند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=19943

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.