محسن صرامی با اشاره به اینکه پس از توافق نیز نقشه های اقتصادی و شکننده ی دشمنان ادامه خواهد داشت،گفت: نباید مسئولین و مردم ذوق زده شوند که این موضوع ما را از مسیر مشخص خود دور می کند. به گزارش خبرنگار پیارم به نقل از  راه دانا توافق هسته ای در این روزها یکی از مهمترین ...
نقشه های اقتصادی دشمن در دوران پساتوافق ادامه خواهد داشت/مسئولین و مردم ذوق زده نشوند
محسن صرامی با اشاره به اینکه پس از توافق نیز نقشه های اقتصادی و شکننده ی دشمنان ادامه خواهد داشت،گفت: نباید مسئولین و مردم ذوق زده شوند که این موضوع ما را از مسیر مشخص خود دور می کند.

به گزارش خبرنگار پیارم به نقل از  راه دانا توافق هسته ای در این روزها یکی از مهمترین مسائل سیاسی و اقتصادی کشور به شمار می رود که بدون تردید با برنامه ریزی مشخص می تواند در به حرکت درآوردن چرخه اقتصادی کشور موثر واقع شود.اما متاسفانه در روزهای ابتدایی اعلام این توافق شاهد موجی از تمایلات به سمت خرید کالاهای خارجی بودیم که این مسئله مسلما برای رشد اقتصادی کشور نگران کننده است.

 

در همین راستا محسن صرامی فروشانی نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا با اشاره به فرمایشات رهبری درمورد ضرورت اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور گفت:ما به لحاظ تجربه پیروزی انقلاب می دانیم که با وحدت ملی و برنامه ریزی می توانیم تا به اهداف والای خود دست یابیم و در مقابل قدرتهای استکبار جهانی به آنچه که می خواهیم برسیم.

وی ادامه داد:مسلما همه ما باید بدانیم که پس از توافق نیز نقشه های اقتصادی و شکننده دشمنان ادامه خواهد داشت و نباید مسئولین و مردم ذوق زده شوند که این موضوع ما را از مسیر مشخص خود دور می کند.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت:برای پیش برد اهداف اقتصادی می بایست ریل گذاری های مشخصی از اقتصاد مقاومتی در برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت را در دستور کار قرار دهیم و عجولانه در روند آزاد سازی تحریم ها رفتار نکنیم،چرا که این موضوع فقط یک مسکن برای مشکل اقتصادی محسوب می شود و درمان اصلی و مداوا صورت نمی پذیرد.
انتهای پیام/
لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=41219

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.