وزیر مستعفی کابینه فرانسه در انتقاد شدید از رئیس‌جمهور فرانسه وی را فردی دروغگو خوانده و محبوبیت پایین وی در نظرسنجی‌ها را نتیجه دروغگویی‌های وی دانسته است.  بر اساس اطلاعات موجود «آرنو مونتبورگ» وزیر اقتصاد دولت مستعفی  فرانسه به عنوان یکی از منتقدان صریح و بی‌پرده سیاست‌های اقتصادی دولت سوسیالیست این کشور، چندی پیش از استعفای کابینه نیز در گفت‌وگویی محرمانه ...
وزیر مستعفی کابینه فرانسه در انتقاد شدید از رئیس‌جمهور فرانسه وی را فردی دروغگو خوانده و محبوبیت پایین وی در نظرسنجی‌ها را نتیجه دروغگویی‌های وی دانسته است.
خبرگزاری فارس: مونتبورگ: اولاند دروغگوست و به همین دلیل محبوبیتش ۲۰ درصد است
 بر اساس اطلاعات موجود «آرنو مونتبورگ» وزیر اقتصاد دولت مستعفی  فرانسه به عنوان یکی از منتقدان صریح و بی‌پرده سیاست‌های اقتصادی دولت سوسیالیست این کشور، چندی پیش از استعفای کابینه نیز در گفت‌وگویی محرمانه با یک خبرنگار و نویسنده، «فرانسوآ اولاند» رئیس‌جمهور این کشور را به رگبار انتقاد‌های شدید خود بسته بوده است.

وی در انتقادهای خود گفته بود: «اولاند همواره دروغ می‌گوید و به همین دلیل هم محبوبیت وی در نظرسنجی تنها ۲۰ درصد است. او دروغ می‌گوید. اولاند از آغاز کار همیشه دروغ گفته است.»

مونتبورگ همچنین گفته بود: «با اولاند نمی‌توان گفت‌وگو کرد بنابراین دیگر با او گفت‌وگو نمی‌کنم چرا که هیچ سودی ندارد. مذاکره با وی بی‌فایده است.»

مونتبورگ به عنوان یکی از منتقدان اصلی طرح‌های ریاضت اقتصادی دولت فرانسه که تاکنون بارها مخالفت خود را با این گونه طرح‌ها اعلام کرده، روز شنبه گذشته نیز در اظهاراتی بر لزوم تغییر سیاست های اقتصادی این کشور تاکید کرده و خاطر نشان کرد که اولویت دولت باید خروج از بحران اقتصادی و کاهش کسری بودجه باشد.

– See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=13930604001243#sthash.pPwXovgj.dpuf

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=14946

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.