کارگردان سینما و تلویزیون گفت: امروزه در شبکه‌های اجتماعی افراد بی‌پروا حمله می‌کنند و طرف مقابل خود را وادار به عقب‌نشینی می‎کنند و متأسفانه حتی کسانی که موضع‌گیری انقلابی دارند، در برابر این‌گونه فشارها از موضع‌گیری خود کناره‌گیری می‌کنند. به گزارش پیارم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، مسعود ده‌نمکی، کارگردان سینما و تلویزیون، ...
کارگردان سینما و تلویزیون گفت: امروزه در شبکه‌های اجتماعی افراد بی‌پروا حمله می‌کنند و طرف مقابل خود را وادار به عقب‌نشینی می‎کنند و متأسفانه حتی کسانی که موضع‌گیری انقلابی دارند، در برابر این‌گونه فشارها از موضع‌گیری خود کناره‌گیری می‌کنند.

به گزارش پیارم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، مسعود ده‌نمکی، کارگردان سینما و تلویزیون، شب گذشته در جمع مدیران و فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در دانشگاه شهید بهشتی مشهد خطاب به آنان گفت: شما می‌توانید شاه‌کلید حل مشکلات فرهنگی باشید. مساجد خاستگاه رجوع نونهالان، جوانان، زنان و مردان هستند که جنسیت بردار نیستند و اگر به مسجد نگاه استراتژیک داشته باشیم، می‌توانیم بر روی افکار عمومی تأثیرگذار باشیم.

این کارگردان سینما و تلویزیون بابیان این‌که کانون‌های فرهنگی هنری مساجد می‌توانند سفیران تفکر در محله، منطقه و منزل خودشان باشند، تصریح کرد: در همین شرایط برخی از مکان‌ها در مقابل مساجد تشکیل شدند تا فعالیت‌های مساجد را کمرنگ و یا حتی تحت‌الشعاع خودشان قرار بدهند. درگذشته فقط مسئولان و نخبگان جامعه را اداره می‌کردند و این در حالی است  که امروز این تصمیم سازی به‌صورت غیرمستقیم از سوی شبکه‌های اجتماعی صورت می‌گیرد.
ده‌نمکی در ادامه به بیان راهکارهایی برای مقابله با حرکت‌های غیرفرهنگی نامعقول در جامعه پرداخت و گفت: شما فعالان کانون‌های مساجد در مقابل این عمل‌ها بایستی مهندسی معکوس داشته باشید. همین کاربران شبکه‌های اجتماعی با اعتراض نسبت به طرح و شکل این لباس‌ها مسئولان را مصمم کردند که این طرح‌ها تغییر کند.
وی ادامه داد: امروز بحث موضع‌گیری نیست اما امروزه در شبکه‌های اجتماعی افراد بی‌پروا حمله می‌کنند و طرف مقابل خود را وادار به عقب‌نشینی می‎کنند و متأسفانه حتی کسانی که موضع‌گیری انقلابی دارند، در برابر این‌گونه فشارها از موضع‌گیری خود کناره‌گیری می‌کنند.
ده‌نمکی خاطرنشان کرد: متأسفانه مؤمنین اهل تشکر نیستند، بیشتر نقادند و دوست دارند که بقیه یکدیگر را بگیرند. درحالی‌که طرف مقابلشان در تریبون‌های عمومی  در مقابل یکدیگر خم و راست می‌شوند و دعواهای خودشان را بروز نمی‌دهند تا به اهدافشان برسند. شما باید موتور فعالیت‌های فرهنگی مؤمنین را به حرکت درآورید و فعالیت‌های خودتان را در شبکه‌های اجتماعی افزایش دهید تا در مقابل آنان به‌صورت لشکر درآیید.

انتهای پیام

برچسب ها :

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=56696

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.