مراسم رژه ۳۱ شریور با حضور نیروهای نظامی و انتظامی  شهرستان صبح امروز  همزمان با سراسر کشور برگزار شد. به گزارش پیارم، این مراسم در میدان امام  روبه روی مسجد جامع با حضور مسئولین شهرستان و مردم و بسیجیان برگزارشد. فرمانده سپاه حاجی آباد در این مراسم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل ...

IMG_0274

مراسم رژه ۳۱ شریور با حضور نیروهای نظامی و انتظامی  شهرستان صبح امروز  همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش پیارم، این مراسم در میدان امام  روبه روی مسجد جامع با حضور مسئولین شهرستان و مردم و بسیجیان برگزارشد.

فرمانده سپاه حاجی آباد در این مراسم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا ۸ سال دفاع مقدس اظهار داشت: ما هرچه داریم امروز به برکت خون شهدای عزیز و امام راحل است و باید فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل جوان این انقلاب انتقال دهیم و هفته دفاع مقدس بهانه ای برای انتقال فرهنگ انقلاب به دیگر نسل ها ست.

سرگرد حجت امیری کیا با بیان اینکه امروز دشمن با جنگ نرم کارهای خود را پیش می‌برد، اظهار کرد: این امر طبیعی است که در هر روزگاری بر اساس نوع تهدید، دفاع‌‌ تغییر کند.

وی افزود: در دفاع مقدس، تهدیدها نظامی بود و از ابزارهای سخت استفاده می‌شد، اما اکنون تهدیدها جنگ نرم بوده و انقلاب اسلامی با این دسته از جنگ‌ها مواجه است و دشمن با استکبار جهانی سعی می‌کند تا نسبت به ارزش‌های انقلاب اسلامی بی‌تفاوتی ایجاد کند.

فرمانده سپاه شهرستان حاجی آباد با بیان اینکه دشمن امروز سعی دارد تا سبک زندگی خانواده‌های ایرانی را تغییر دهد، تصریح کرد: از این رو، هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی است تا نقاط مشترک زیربنایی دفاع را تبیین کنیم و برای مقابله با آن‌ راه‌کار در نظر بگیریم.

فرماندار شهرستان حاجی آباد در این مراسم ضمن تبریک هفته دفاع مقدس خدمت خانواده های شهدا و جانبازان و اقشار مردم بیان داشت: در دوران دفاع مقدس تجهیزات نظامی ما به پای تجهزات دشمن نمی‌رسید، حتی برای تولید سیم‌ خاردار مشکل داشتیم و مقابل جنگنده‌های بی‌شمار دشمن، سایت‌های موشکی و سلاح‌های شیمایی قابل مقایسه نبودیم؛ ارتش منسجمی وجود نداشت و نیروهای مردمی در دوران هشت سال دفاع مقدس کمک کردند.

مهندس جهانگیری با بیان اینکه مردم بودند که زیر بار حرف‌های زور دشمن نرفتند، بیان کرد: اکنون دشمن تهدیدهای مختلفی را دنبال می‌کند؛ اگر فرهنگ نهادینه شود و تصمیم‌های خوبی در مقابل این تهدیدهایی که شکل گرفته، صورت گیرد، قطعا در این جنگ موفق هستیم.

 در ادامه مراسم نیروهای نظامی و انتظامی ، گردان امام حسین ، گروهان های نمونه بسیج و رژه متوری و خودرویی از مقابل جایگاه رژه رفتند.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=16654

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.