ابراهیم آقا محمدی عضو کمیسیون امنیت گفت: قطعا این فرد دستگیر شده یکی از ابزارهای مستقیم دشمنان برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی است. به گزارش پیارم  ابراهیم آقا محمدی عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار  راه دانا،درخصوص مرد زنمایی که در تجمعات اخیر اصفهان بازداشت ...

ابراهیم آقا محمدی عضو کمیسیون امنیت گفت: قطعا این فرد دستگیر شده یکی از ابزارهای مستقیم دشمنان برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی است.

image21789

به گزارش پیارم  ابراهیم آقا محمدی عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار  راه دانا،درخصوص مرد زنمایی که در تجمعات اخیر اصفهان بازداشت شد و اینکه چه کمکی می تواند در روشن شدن واقعیت کند اظهار داشت: به نظر می رسد این فرد با توجه با آثار سوختگی که بر روی دستانش وجود داشت می تواند یکی از مضنونین اتفاقات اسیدپاشی باشد.

 وی در ادامه گفت: اما او فعلا یکی از گزینه های مورد نظر است و دستگاههای ذی ربط باید حتما بحث اسید پاشی را پیگیری کنند تا عاملان آن شناسایی شوند؛ به نظر من فردی که خودش را به شکل زن دربیاورد و در تجمعات باعث تحریک دیگران شود قطعا هدف خاصی داشته است و نقشه ای از قبل طراحی شده است.

آقا محمدی خاطر نشان کرد:شکی نیست که این اتفاقات در راستای هدفهای دشمنان است ؛ این فرد یک انسان عادی نیست و حتما از جایی تغذیه می شود.

 وی در پایان تاکید کرد: فرد دستگیر شده یکی از ابزارهای مستقیم  برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی است،به هر حال موضوع اسید پاشی از پرونده های مهم است که باید به آن رسیدگی شود.

 انتهای پیام/

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=19466

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.