مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: زمان مدیریت من هم جام قهرمانی استقلال در آسیا نبود و هر که این جام را برداشته لطفا برگرداند.  علی فتح‌اله‌زاده درباره ارسال اظهارنامه رسمی دادگستری از مسئولان باشگاه استقلال برای وی اظهار داشت: این اظهارنامه رسمی نیست بلکه منظور این است که به طور رسمی از من خواسته شده ...
مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: زمان مدیریت من هم جام قهرمانی استقلال در آسیا نبود و هر که این جام را برداشته لطفا برگرداند.
13930213000220_PhotoA

 علی فتح‌اله‌زاده درباره ارسال اظهارنامه رسمی دادگستری از مسئولان باشگاه استقلال برای وی اظهار داشت: این اظهارنامه رسمی نیست بلکه منظور این است که به طور رسمی از من خواسته شده تا مدارک لازم را به مسئولان تحویل دهیم البته من همه آنچه که لازم بوده را تحویل مسئولان استقلال داده‌ام و معمولا هم رسم بر این است که اگر چیزی لازم باشد مدیر عامل فعلی از مدیر عامل قبلی بخواهد.

وی در خصوص این که مسئولان استقلال مدعی هستند طی این مدت با شما نامه‌نگاری کرده و از شما این درخواست را داشته‌اند، عنوان کرد: در این مدت هیچ نامه‌ای به دست من نرسیده و اگر مستنداتی دارند می‌توانند نشان دهند آنها فقط در این مدت مبلغ قرارداد بازیکنان را از من پرسیده‌اند که آن را اعلام کرده‌ام همانطور که پیش از این گفته بودم بدهی استقلال ۴۰ میلیارد تومان است می‌بینید که خود آقایان هم‌اکنون همان رقم را می‌گویند و مطمئن باشید که این بدهی کمتر می‌شود که بیشتر نمی‌شود.

وی افزود: حساب‌های مالی من همه شفاف است و آن را طبق حسابرسی که خود وزارت ورزش به باشگاه فرستاده بود می‌گویم این بدهی مالیاتی هم که از آن نام برده می‌شود مربوط به من نیست بلکه ما از سال ۴۹ این بدهی را داریم که البته این رقم ۴۰ میلیارد با جریمه‌ها به این میزان رسیده است در حالی که با مذاکره می‌توان این رقم را به یک سوم رساند. اصل رقم بدهی استقلال به مالیات شاید ۵ یا ۶ میلیارد تومان باشد.

وی درباره اینکه هیچ‌یک از صورتجلسه‌های هیات مدیره پیشین باشگاه استقلال اکنون در باشگاه وجود نیست، گفت: من فکر می‌کنم دوستانی که مصاحبه می‌کنند باید سیستم اداری را بلد باشند تمام این موارد مربوط به رئیس هیات مدیره می‌شود و رئیس هیات مدیره زمان ما هم آقای نجف‌نژاد بود که اکنون خود ایشان در هیات مدیره استقلال حضور دارد و البته یک‌‌سری مدارک از من خواسته بودند که من هم در حال جمع‌آوری آنها هستم اما مگر یک‌روزه می‌توان آنها را جمع‌آوری کرد؟ من از برخی دوستان گله دارم چون به خود آقای افشارزاده هم گفته‌ام هر سوالی داشته باشد از خودم بپرسد و اگر چیزی کم و کسر باشد به من بگوید ظاهرا دوستان درباره مسائل مالی از مسئول مالی جدید اطلاعات می‌خواهند در حالی که  باید از مسئول قدیم مالی بخواهند البته سعی می‌کنم این هفته با آقای افشارزاده جلسه بگذارم و موارد مالی را به او بگویم.

فتح اله‌زاده در خصوص این که گفته می‌شود برخی از کاپ‌های قهرمانی استقلال به خصوص کاپ قهرمانی این تیم در آسیا قبل از انقلاب در باشگاه موجود نیست تاکید کرد همه کاپ‌های قهرمانی استقلال در واقع هر آنچه گردآوری شده در باشگاه موجود است یکی از همان کاپ‌های قهرمانی آسیا درست پشت عکسی که افشارزاده با ابراهیمی گرفته مشخص است زمانی هم که من مدیر عامل استقلال بودم یکی از کاپ‌های قهرمانی استقلال نبود نه تنها من بلکه در زمان مدیریت سایر مدیران استقلال هم نیست. تمام این کاپ‌هایی را هم که می‌بینید من خودم از جاهای مختلف جمع‌آوری کردم و کاپ قهرمانی استقلال در آسیا هم اگر دست کسی است از او می‌خواهم که او را برگرداند اتفاقا من هم در کمپ ناصر حجازی مکانی را برای موزه استقلال تدارک دیدم و چه خوب است که مسئولین فعلی استقلال عکس‌ها و آرشیوهای استقلال را در آن مکان قرار دهند.

وی در پایان گفت: من باز هم تاکید می‌کنم که مشکل مالی استقلال هم خیل حاد نیست و فقط سوالم این است که چرا با وجود این رقم سنگینی که اعلام می‌شود چرا اداره مالیات به طور رسمی مبلغ بدهی استقلال را در روزنامه‌ها منتشر نمی‌کند.

– See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=13930618001448#sthash.8YNOToja.dpuf

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=15836

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.