فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در جمع مردم ابوموسی گفت: امروز عظمت و قدرت ایران اسلامی مرهون خون پاک شهیدا می باشد. به گزارش پیارم به نقل از نافذ آنلاین، سردار رضا ترابی، فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در جمع مردم ابوموسی در مسجد جامع با اشاره به قدرت منطقه ای و بین المللی جمهوری ...

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در جمع مردم ابوموسی گفت: امروز عظمت و قدرت ایران اسلامی مرهون خون پاک شهیدا می باشد.

به گزارش پیارم به نقل از نافذ آنلاین، سردار رضا ترابی، فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در جمع مردم ابوموسی در مسجد جامع با اشاره به قدرت منطقه ای و بین المللی جمهوری اسلامی ایران؛ گفت: این عظمت و قدرت مرهون خون پاک شهیدانی است که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و در راه انقلاب اسلامی اهدا کردند.
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان اظهار کرد: باید خداوند را شاکر و سپاسگزار باشیم که زیست ما را در زمانی قرار داد که حکومت جمهوری اسلامی تحت رهبری نایب امام زمان(عج) تشکیل شده و برقرار می باشد و و این حکومت و نظام را هدیه ای از جانب خداوند تبارک و تعالی برای خود بدانیم.
ترابی افزود: همه قدرتهای استکباری با تمام توان و قدرت و همه آنچه در ید قدرت داشتند با هم هماهنگ و ید واحده شدند که نظام اسلامی را ساقط کنند و حیله ها و نیرنگ ها ریختند اما در نهایت به لطف پروردگار و ایستادگی مردم همه حیله ها و نیرنگ هایشان به خودشان برگشت.
وی با اشاره به انسجام و وحدت و همدلی همه مردم ایران، بیان کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی در اوج قدرت نظامی بسر می برد و این به برکت خون پاک شهیدان است.
سردار ترابی با اشاره به اعتراف دوست و دشمن به قدرت ایران تصریح کرد: بعد از جنگ جهانی دوم هیچ کس به خودش اجازه نداده بود که دست تفنگداران آمریکایی را بالای سرش ببرد اما رزمندگان دلیر این سرزمین این کار را کردند و ۱۰ تفنگدار متجاوز آمریکایی را با خفت و خاری دستگیر کردند و این نشان از قدرت و عظمت ایران اسلامی است.
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: ما همه امت اسلامی را به وحدت کلمه دعوت می کنیم چرا که اعتقاد داریم در سایه وحدت و یکدلی است که خیر و برکت نصیب امت اسلامی می شود.
ترابی افزود: ما از حکام بعضی از کشورهای عربی حوزه خلیج فارس تعجب می کنیم که چطور دست دوستی به سوی استکبار جهانی دراز می کنند و با ذلت و خواری به حرف آنها گوش می دهند ولی به ندای وحدت بخش قرآن کریم توجهی نمی کنند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: مردم ایران اسلامی قدر نظام و رهبری و خون شهدای خود را می دانند و با تمام توان از آن دفاع و حمایت می کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=59509

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.