مسئول بسیج سازندگی حاجی آباد از پرداخت یک میلیارد ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی درحاجی آباد به متقاضیان این شهرستان خبر داد. به گزارش  پیارم ، نیکویی با بیان اینکه در پنج ماه نخست امسال به ۶۵ نفر وام اشتغال تعلق گرفته است، گفت: این وام بالغ بر یک میلیارد و ۴۰۰میلیون تومان بوده است ...

مسئول بسیج سازندگی حاجی آباد از پرداخت یک میلیارد ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی درحاجی آباد به متقاضیان این شهرستان خبر داد.
IMG_0005
به گزارش  پیارم ، نیکویی با بیان اینکه در پنج ماه نخست امسال به ۶۵ نفر وام اشتغال تعلق گرفته است، گفت: این وام بالغ بر یک میلیارد و ۴۰۰میلیون تومان بوده است که نگاه این نهاد بیشتر به روستاها بوده که بر امر تولید مانند ورمی کمپوست ،پرورش مرغ بومی ،زنبور عسل ،گلخانه ، و قارچ ، تکیه دارند.
وی تاکید کرد: با پرداخت وام تا سقف ۳۰ میلیون تومان سعی کرده‌ایم تا افراد را از چرخه متقاضیان خارج کنیم.
وی اهداف این تسهیلات را کمک به گلخانه داران سایت علی آباد و سایت گاو داری روستای چاه تر جهت تولید بیشتر در شهرستان عنوان کرد.
مهندس نیکویی یادآور شد که تاکنون ۲۵۰ نفر متغاضی در سایت نگار نثر ثبتنام شده اند که از این ۲۵۰ نفر هم اکنون ۵۰ نفر آنها وام اشتغالزایی دریافت کرده اند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: که تا پایان امسال نزدیک به سه میلیارد تومان بتوانیم از استان تهسیلات جدب و به متقاضیان پرداخت کنیم.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=14986

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.