فرماندار شهرستان حاجی آباد گفت: شهرستان حاجی آباد آماده استقبال از مهمانان نوروزی می باشد. به گزارش پیارم حاجی آباد، فرماندار شهرستان حاجی آباد ضمن تبریک سال نو و آغاز بهار طبیعت به هموطنان و مردم شریف شهرستان حاجی آباد گفت: حاجی آباد به لحاظ قرار گرفتن در پیشانی استان و دروازه ورود به خلیج فارس اولین شهرستان ...

فرماندار شهرستان حاجی آباد گفت: شهرستان حاجی آباد آماده استقبال از مهمانان نوروزی می باشد.

752215

به گزارش پیارم حاجی آباد، فرماندار شهرستان حاجی آباد ضمن تبریک سال نو و آغاز بهار طبیعت به هموطنان و مردم شریف شهرستان حاجی آباد گفت: حاجی آباد به لحاظ قرار گرفتن در پیشانی استان و دروازه ورود به خلیج فارس اولین شهرستان استان است که از مهمانان نوروزی استقبال می کند و بیش از ۸۰ درصد هموطنان عزیز که قصد سفر به بندرعباس و جزائر و همچنین دیدن جاذبه های گردشگری و تفریحی استان را دارند از این گذر گاه عبور می کنند.
اصغر جهانگیری اظهار کرد: هر ساله شاهد حضور میلیونی مسافرین در این شهرستان می باشیم، حاجی آباد دارای جازبه های گردشگری فراوانی از قبیل آبشار تزرج، روستاهای تیدر و بخوان ، آبگرم معدنوئیه ، چشمه سبز پوشان می باشد.
جهانگیری در ادامه افزود: فرمانداری حاجی آباد با کمک دستگهای اجرائی شهرستان جهت رفاه حال همشهریان و هموطنان عزیز و همچنین تامین امنیت این عزیزان در این ایام میمون تدابیری پیش بینی کرده که از جمله آنها :
آمادگی کامل دستگاههای امدادی و خدماتی در این ایام و در طول ۱۸۰ کیلومتری حوزه استحفاظی اصلی شهرستان حدود چهار پایگاه امداد و نجات جاده ای مستقر کرده ایم و شش پایگاه اورژانس و فوریتهای پزشکی و دو ایستگاه پلیس مستقر شده اند تا در صورت لزوم به کمک مردم عزیز بشتابند.
جهانگیری در ادامه افزود: جهت رفاه حال هموطنان و اسکان این عزیزان ۲۱۳ کلاس درس آماده پزیرایی و اسکان مسافرین می باشد و همچنین شش حسینیه و مسجد بین راهی نیز آمادگی استقبال از مسافرین شریف را دارند.
فرماندار حاجی آباد برقراری نطم و امنیت عمومی در مسیر جاده ها و مکانهای اسکان توسط دستگاهای انتظامی می باشد و کنترل بازار ئ نظارت و بازرسی توسط بهداشت و دستگاهای متولی صورت می گیرد. و شناصایی نقاط حادثه خیز و نصب علام هشدار دهنده در ظی مسیرها از اقدامات انجام شده در شهرستان می باشد.
فرماندارحاجی آباد یادآور شد:در پایگاه های ایجاد شده، صنایع دستی و هنرهای سنتی شهرستان به مسافران و گردشگران ورودی به شهرستان در ایام نوروز معرفی خواهند شد.

وی گفت: همچنین تابلوهای راهنمایی در مسیر جاذبه های طبیعی، تاریخی و فرهنگی شهرستان برای هدایت مسافران نصب خواهد شد.
رییس ستادتسهیلات نوروزی شهرستان افزود: با چاپ اقلام تبلیغاتی همچون بنر و بروشور به معرفی جاذبه های گردشگری و تاریخی شهرستان به مسافران ورودی در ایام نوروز خواهیم پرداخت.
وی خاطرنشان کرد: این اقلام تبلیغاتی در مسیرهای ورودی و خروجی شهرها و بخش های شهرستان حاجی آباد نصب و توزیع شده است.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=32472

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.