فرماندار پارسیان تعداد شعب اخذ رأی در شهرستان پارسیان را ۵۰شعبه اعلام کرد و افزود: نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی مشخص و شعب در حال تجهیز است. به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز؛ محمد رادمهر فرماندار پارسیان در گفتگو با خبرنگار پارسیان خبر اظهار داشت:مراحل انتخابات در شهرستان پارسیان همگام با سراسر کشور به خوبی ...
رادمهر-۶۷۵۵

فرماندار پارسیان تعداد شعب اخذ رأی در شهرستان پارسیان را ۵۰شعبه اعلام کرد و افزود: نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی مشخص و شعب در حال تجهیز است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز؛ محمد رادمهر فرماندار پارسیان در گفتگو با خبرنگار پارسیان خبر اظهار داشت:مراحل انتخابات در شهرستان پارسیان همگام با سراسر کشور به خوبی در حال اجراست و همت بلند اعضای ستاد در کنار سایر عوامل انتخابات برگ زرین دیگری در صفحه انقلاب خلق خواهد کرد.

 

وی اظهار کرد: اهمیت جایگاه مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بر کسی پوشیده نیست لذا باید بستر لازم برای حضور پرشور و با نشاط مردم را فراهم کنیم.

 

رادمهر تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی نسخه توطئه های دشمنان را در هم می پیچد.

 

فرماندارپارسیان افزود:هریک از آرای مردم امانتی در دست مسئولان اجرایی انتخابات است و رعایت قانون در تمامی مراحل برگزاری انتخابات موجب افزایش مشارکت و حضور پررنگ اقشار مختلف مردم است.

 

رئیس ستاد انتخابات پارسیان بیان کرد : شهرستان پارسیان دارای ۵۰ شعبه اخذ رأی می باشد که ۳۱ شعبه برای بخش مرکزی وشهرپارسیان و ۱۹ شعبه در بخش کوشکنار درنظرگرفته شده است،که ۳۹شعبه آن ثابت و ۱۱شعبه سیار است.

 

رادمهر از افزایش ۱۰ درصدی شعب اخذ رأی نسبت به دوره گذشته در پارسیان خبر داد وخاطرنشان کرد:جهت اینکه مردم به آسانی در پای صندوق ها حضور پیداکنند ورأی خود را در صندوق بیندازند تصمیم به افزایش شعب اخذ رأی گرفته شد.

 

 

انتهای پیام/م

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=51831

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.