معارفه سرپرست مدیریت جهادکشاورزی حاجی آباد با حضور قائم مقام جهاد کشاورزی استان برگزار شد. به گزارش پیارم، طی حکم رییس سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان ، مهدی عباسپور به عنوان سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی حاجی آبادمنصوب شد. در حکم مدیر جدید جهاد کشاورزی حاجی آباد آمده است: حضور شما در این مسئولیت با نگاه به ...

معارفه سرپرست مدیریت جهادکشاورزی حاجی آباد با حضور قائم مقام جهاد کشاورزی استان برگزار شد.

1424080383_1421224531_1416803428_

به گزارش پیارم، طی حکم رییس سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان ، مهدی عباسپور به عنوان سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی حاجی آبادمنصوب شد.
در حکم مدیر جدید جهاد کشاورزی حاجی آباد آمده است: حضور شما در این مسئولیت با نگاه به تجربیات گذشته، نویدبخش نشاط و تحرک بیش‌ازپیش درعرصه کشاورزی در شهرستان حاجی آباد خواهد بود، امید است با استعانت از خداوند منان و بهره گیری از استعدادهای موجود در جهت نیل به اهداف بخش کشاورزی گام های موثری را درشهرستان حاجی آبادکه یکی از قطب های کشاورزی استان است برداشته شود و زمینه رونق و شکوفایی وخدمت رسانی مناسب به بهره برداران بخش کشاورزی فراهم آید.

همچنین حیدری پوری از خدمات مهندس محمدعلی علیپور مدیریت سابق جهاد کشاورزی حاجی آباد که در مدت تصدی این مسئولیت منشاء خدمات ارزنده ای در این شهرستان بودند، تشکر و قدردانی نمود.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=29684

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.