دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص ایجاد ستاد فراقوه ای اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: ما معتقدیم این ستاد باید مطابق نظر مقام معظم رهبری در خود دولت تشکیل شود. محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست خبری که صبح امروز در محل مجمع تشخیص مصلحت نظام (کاخ مرمر) برگزار شد در پاسخ ...
اقتصاد مقاومتی1 ستاد "اقتصاد مقاومتی" مد نظر رهبری باید در دولت ایجاد شود
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص ایجاد ستاد فراقوه ای اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: ما معتقدیم این ستاد باید مطابق نظر مقام معظم رهبری در خود دولت تشکیل شود.
محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست خبری که صبح امروز در محل مجمع تشخیص مصلحت نظام (کاخ مرمر) برگزار شد در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری دانشجو مبنی بر پیگیری مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص مطالبه مقام معظم رهبری در راستای ایجاد ستاد فراقوه ای اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: ما معتقدیم این ستاد باید مطابق نظر مقام معظم رهبری در خود دولت تشکیل شود.

وی ستاد فراقوه ای را وضعیت فوق العاده ای دانست که معلوم نیست تا چه حد تاثیرگذار باشد.

رضایی ادامه داد: خود دولت باید به طور جدی ستاد اقتصاد مقاومتی را تشکیل دهد و در این راستا رئیس جمهور دستوراتی نیز داده است.

وی با تاکید بر اینکه در مسئله اقتصاد کشور آنچه از اهمیت ویژه ای برخوردار است مدیریت اجرای عملیاتی در صحنه است یادآور شد: همه وزرا در دولت های مختلف انسان های خوبی بودند اما اگر آن کار میدانی مورد نظر صورت نگیرد اتفاق خاصی نخواهد افتاد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به ضرورت بهبود محیط کسب و کار تصریح کرد: در صورت بهبود محیط کسب و کار سرمایه گذار خارجی تمایل بیشتری برای سرمایه گذاری در ایران پیدا خواهد کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با مصادیق بیان شده اگر تحریم ها نیز برطرف شود اما فضای کسب و کار در داخل بهبود پیدا نکند سرمایه گذار خارجی رغبتی برای ورود به کشور نخواهد داشت مگر آنکه این محیط کسب و کار در مجرای عملیاتی و اجرایی قرار گیرد و در حقیقت اقتصاد مقاومتی نیز به معنای حل مشکل اجرایی اقتصاد است./جام ن

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=45610

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.