«خالد مشعل با قاسم سلیمانی، فرمانده ارشد ایرانی دیدار کرده است. این دیدار، روابط محکم بین تهران و این گروه فلسطینی را برجسته می کند.»   به گزارش پیار به نقل از سرویس سیاسی جام نیوز، برخی رسانه‌ها و مطبوعات انگلیسی‌ زبان، امروز (چهارشنبه، ۲۹ بهمن ۹۳) عناوین زیر را پوشش خبری داده اند: روزنامه ...
«خالد مشعل با قاسم سلیمانی، فرمانده ارشد ایرانی دیدار کرده است. این دیدار، روابط محکم بین تهران و این گروه فلسطینی را برجسته می کند.»
 IMG07133128

به گزارش پیار به نقل از سرویس سیاسی جام نیوز، برخی رسانه‌ها و مطبوعات انگلیسی‌ زبان، امروز (چهارشنبه، ۲۹ بهمن ۹۳) عناوین زیر را پوشش خبری داده اند:

روزنامه تایمز رژیم صهیونیستی (Timesofisrael):

گزارش: رهبر حماس با فرمانده ارشد ایرانی دیدار کرد.

 در نشانه ای از روابط خوب بین ایران و حماس، خالد مشعل با قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس ایران دیداری مخفیانه انجام داده است. روزنامه عربستانی الحیات، روز سه شنبه، گزارش داد: رهبر حماس پس از جنگ تابستانی اسرائیل در غزه با فرمانده ارشد ایرانی دیدار کرده است. این دیدار، روابط محکم بین تهران و این گروه فلسطینی را برجسته می کند. ملاقات سلیمانی و مشعل در کشور ترکیه و چند روز پس از پایان جنگ غزه انجام شده است.

 پایگاه امریکایی ری کد (Recode):

قوی ترین کشورها در زمینه سایبری از نگاه اوباما.

اوباما می گوید، امریکا توانایی های سایبری زیادی دارد اما کشورهای قوی دیگری نیز در این زمینه وجود دارند. به گفته وی، چین و روسیه توانمندی سایبری بسیار خوبی دارند، ایران هم توانمندی خوبی دارد. اوباما بر این عقیده است که کره شمالی توانایی سایبری خوبی ندارد. رئیس جمهور امریکا افزود: ما به صورت مداوم با این کشورها درمورد مسائل سایبری در گفتگو هستیم همانگونه که درباره مسائل هسته ای مذاکره می کنیم.

وی گفت: در این گفتگوها تاکید داریم اینکه ما به گونه ای حملات سایبری انجام دهیم که نهایتا موجب واکنش هایی شود که همه را در وضعیت بدتری قرار می دهد، به نفع هیچ کس نیست.

خبرگزاری امریکایی اسوشیتدپرس (AP):

توافق هسته‎ای با ایران، خوب یا بد؟ اسرائیل در مقابل دولت امریکاست.

امریکا و ایران در حال نزدیک شدن به توافقی هستند که اگرچه توقعات نتانیاهو را برآورده نمی‎کند، اما به آن بدی‌ها هم که او می‎گوید نیست. کارشناسان در واشنگتن بر این باورند که کنترل برنامه هسته‎ای ایران به یک نظارت قوی محتاج است و گزینه‌های فشار به این کشور برای توقف برنامه هسته‎ای نیز غیرواقعی به نظر می‎رسند؛ زیرا نه امریکا به یک دخالت نظامی دیگر در خاورمیانه تمایل دارد و نه چین و روسیه از تحریم کلی اقتصاد ایران پشتیبانی می‎کنند.

 

 

 

 

 

پایگاه اطلاع رسانی شبکه یورونیوز (Euronews):

قطعنامه جدید شورای امنیت در مورد اوکراین.

شورای امنیت سازمان ملل متحد روز سه شنبه از طرفین درگیر در اوکراین خواست با پایان دادن به جنگ و درگیری به مفاد توافق اخیر آتش بس احترام بگذارند. قطعنامه پیشنهادی روسیه در این مورد با رای مثبت هر پانزده عضو به تصویب رسید.

ویتالی چورکین، نماینده روسیه در سازمان ملل در این مورد گفت: توافق مینسک باید بطور کامل از سوی همه رعایت شود. باید از اتخاذ اقدامات یکجانبه که در تضاد با روح سند امضایی، مورخ دوازدهم فوریه ۲۰۱۵ در مینسک است، پرهیز کرد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=29873

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.