ما این‌قدر شهید داده‌ایم بازبگوییم هیچ کاری نکرده‌ایم/دوری از تفرقه باعث ایجاد اتحاد و وحدت می شود/ آیت الله نعیم آبادی با بیان اینکه باب انتقاد باز است اما نه سیاه نمایی،گفت:ما این‌قدر شهید داده‌ایم درست است بگوییم هیچ کاری نکرده‌ایم؟ به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پیارم  به نقل از ندای ساحل آیت‌الله نعیم‌آبادی ، امام جمعه ...

ما این‌قدر شهید داده‌ایم بازبگوییم هیچ کاری نکرده‌ایم/دوری از تفرقه باعث ایجاد اتحاد و وحدت می شود/

آیت الله نعیم آبادی با بیان اینکه باب انتقاد باز است اما نه سیاه نمایی،گفت:ما این‌قدر شهید داده‌ایم درست است بگوییم هیچ کاری نکرده‌ایم؟

images

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پیارم  به نقل از ندای ساحل آیت‌الله نعیم‌آبادی ، امام جمعه بندرعباس گفت:زمانی هیچ‌کس اجازه نداشت به اسرائیل چیزی بگوید اما حال می‌بینیم که هر کاری کنند پاسخ قاطعانه می‌دهیم، این در حالی بود که مرزهای لبنان را به همه‌چیز مسلح کرده بودند و بااین‌همه این‌گونه آسیب دیدند،اسرائیل در آخرهای قدرتش به سر می‌برد.

وی  با اشاره به دهه فجر افزود:یک جریان سیاه نمایی که از اول انقلاب وجود داشت والان هم وجود دارد می‌خواهد کارهای انقلاب را نادیده بگیرد،نسل جدید هم که از انقلاب اطلاعات کمی دارند فکر می‌کنند که این‌ها راست می‌گویند،نسل قدیم هم چیزی نمی‌گوید،تمام کانال‌های غربی رسالتشان این شده که نشان دهند انقلاب موفق نبوده است،ما انتقادات را قبول داریم و ضعف‌ها را می‌پذیریم که مقداری از ضعف‌ها ریشه فرهنگی دارند مثلاً عده‌ای جوان برای میز علم کسب می‌کنند،مثلاً اداره‌ای که برای انجام کارش صد نفر نیرو نیاز دارد با هزار نفر نیرو کار می‌کند.

امام جمعه بندرعباس  با اشاره به پیشرفت علمی کشور گفت:ما در جنگ هشت‌ساله به‌زور یک اسلحه داشتیم اما الآن موشک‌هایی داریم که اگر نفس بکشد نتانیاهو ،خفه‌اش می‌کنیم،ما قبلاً در بیان مسائل خانم‌ها طلبه می‌رفت نمی‌توانست درست صحبت کند رویش نمی‌کرد اما حال چقدر حوزه خواهران داریم و خودشان دیگر مسائل خود را مطرح می‌کنند.

نعیم آبادی در ادامه با اشاره به تفاوت انتقاد و سیاه نمایی گفت:ما مشکل هم داریم باب انتقاد باز است اما نه سیاه نمایی،ما این‌قدر شهید داده‌ایم بازبگوییم هیچ کاری نکرده‌ایم؟یک مقدار بچه‌های انقلاب هم مقصرند که باید می‌گفتند که ما چه بودیم والان چه شدیم قبلاً توی مشت امریکا بودیم والان همین‌ها کتاب‌هایی می‌نویسند که ایران ابرقدرت قرن است،دهه فجر دهه گفتن همین‌ها است.

وی خاطر نشان کرد:ملت ما ملت مقاومی است و تنها کسی که در تحریم‌ها متضرر می‌شوند دشمن است و ایران هرروز قوی‌تر می‌شود.

دوری از تفرقه باعث ایجاد اتحاد و وحدت می شود

به گزارش هرمز به نقل از پیارم ، حجت الاسلام مختاری ، امام جمعه شهرستان حاجی آباد در نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته با اشاره به سخن علی (ع) می فرمایند : در بین ملتهایی که عزت پیدا کردند عزتشون دوام، فراوانی نعمت ها امنیت رفا و رونق اقتصادی توسعه پیدا می کند.

مختاری افزود: دوری کردن از تفرقه باعث اتحاد و وحدت می شود ممکن است جامعه ای در ابتدا وحدت داشته باشند کما این که این در صدر اسلام اتفاق افتاد آنچه امروز جهان اسلام را به خروش می آورد این است که کشورهای و ملتهای اسلامی بیدار باشند امروز سران مستبد کشورهای اسلامی از این خواب خرگوشی بیدار شوند، نقاط اختلاف را کنار بگذارند و از تفرقه زدن که حرام است دوری کنند، امروز جهان اسلام به وحدت نیاز دارد.

وی اظهار کرد: اما ما آمدیم در داخل کشور هم نیازمند به وحدت بین مسئولین نظام هستیم انقلاب ما با وحدت پیروز شد و با وحدت بر مشکلات انقلاب و دفاع مقدس فائق  مراقب دنیا پرستی ها، شهوات خود و فاصله گرفتن از خدا باشیم.

امام جمعه حاجی آباد گفت : باید مراقب بدخواهان در داخل و خارج از نظام کشورمان باشیم مراقب کسانی که قصد ایجاد شکاف در جامعه دارند باشیم.

وی اظهار کرد: ارسال نامه حضرت امام به گربایجف نامه ای که نشان از قدرت توحیدی امام دارد و در نگاه دینی ما ابر قدرت وجود ندارد فقط قدرت خداوند متعال است.

مختاری ادامه داد: مسئولین کشور باید نامه امام را باز خوانی کنند و شعار امام که نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی است در دستور کار خود قرار دهند.

مختاری در پایان گفت: باید مراقب جنگ نرم دشمن باشیم و در مقابل تهدید شبکه های اجتماعی فارسی زبان ماهواره خودمان را به صلاح ایمان تجهیز کنیم.

 امروز تمام نگاه ها به ایران اسلامی است

به گزارش  هرمز به نقل از کیش پرس، حجت الاسلام علیدادی در نماز جمعه این هفته کیش با اشاره به اینکه جواب کوبنده حزب الله به رژیم غاصب اسرائیل بار دیگر عزت را به جامعه عظیم اسلامی بازگرداند تاکید کرد: رژیم غاصبی که سال ها موجب ترس همگان شده بوده و با هواپیماها و ابزار جنگی جهنمی خود هر جا که اراده می کرد به خصوص در کشورهای عربی دخالت می کرد و کسی جرأت قد علم کردن در مقابل او را نداشت؛ و هر زمان که از این رژیم غاصب شکایتی به مجامع بین المللی خصوصا سازمان ملل می شد آمریکای جهانخوار با استفاده از حق وتوی ظالمانه خود محکومیت وی توسط دیگر کشورها را وتو می کرد؛ امروز آنچنان مشتی از لبنان قهرمان بر فرقش فرود آمده که هنوز گیچ است.
خطیب جمعه کیش با یادآوری تاریخ انقلاب اسلامی سالروز ورود رهبرکبیر انقلاب امام خمینی (ره) در ۱۲ بهمن ۵۷ و دهه فجر را گرامی داشت و افزود: ما هر چه داریم از آن روزهاست.
وی ادامه داد: در حالی سی و ششمین سالگرد انقلاب اسلامی را پشت سرگذاشته و سالهای پایانی دهه چهارم انقلاب را سپری می کنیم که این انقلاب دستاوردهای بسیار ارزشمندی برای ملت ما به ارمغان آورده است.
نماینده ولی فقیه مقاومت جوانان ایران در ۸ سال جنگ تحمیلی را ستود و خاطر نشان کرد: دشمنان انقلاب ۸ سال تمام توان خود را به کار بردند و با ثروت های نامشروع و حرام خود در مقابل ما بسیج شدند؛ اما جوانان برومند ایران اسلامی تحت رهبری ولایت فقیه تمامی نقشه های شوم دشمنان را به فرصت تبدیل کردند به طوری که امروز کشور ما یکی از امن ترین کشورهای جهان است.
وی تصریح کرد: دشمنان پس از آنکه نتوانستند جمهوری اسلامی را ساقط کنند تلاش کردند تا انقلاب را پشت مرزهای ایران متوقف کنند تا آرمان های انقلاب به کشورهای دیگر صادر نشده و صدای انقلاب و اسلام و جمهوری اسلامی به جهان نرسد.
حجت الاسلام علیدادی با بیان اینکه جریان بیداری اسلامی امروز تمامی ملتها را بیدار کرده است اظهار داشت: در جغرافیای جهان اسلام شاهد جریانات بسیار امیدوار کننده و ارزشمند و ظلم ستیزی همانند جبهه مقاومت در فلسطین، لبنان، عراق، سوریه، یمن و ایران هستیم که به یک جبهه واحد و قوی تبدیل شده اند.
وی اضافه کرد: امروز کشور عراق با این بیداری تبدیل به کشور قدرتمندی شده است که در مدت سه روز توانست برخی از شهرهای خود را یکی پس از دیگری از گروه تکفیری داعش باز پس گرفته و فتح کند.
علیدادی با اظهار امیدواری پیروزی عراق در آینده ای نزدیک عنوان کرد: امیدواریم بزودی بتوانیم آزادی عراق از دست گروه های تکفیری را جشن بگیریم.
خطیب جمعه کیش در بخش دیگری از سخنان خود با اظهار اینکه در حالی دهه چهارم انقلاب را پشت سر ی گذاریم که در گیر بسیاری از تحریم ها هستیم تاکید کرد: دشمنان سعی کردند ما را تحریم کرده و همه تکنولوژی ها را بر روی ما ببندند اما در ایرانی که خبری از هسته ای نبود امروز دولتمردان ما با کمال افتخار به عنوان کشور هسته ای با قدرت بر سر میز مذاکره حاضر می شوند.
وی ادامه داد: سالها دشمن بر علیه ما تبلیغات مسمومی مبنی بر اینکه این ها اهل حرف و منطق نیستند به راه انداخته بود اما امروز ما شجاعانه، مقتدرانه و فنی در مذاکرات حضور یافته و ثابت کردیم که اگر منطقی وجود داشته باشد تا آخر ایستاده ایم و هر زمان که تمامیت خواهی و خلاف منطق مشاهده شود در مقابل آن خواهیم ایستاد.
نماینده ولی فقیه مذاکرات را در نهایت به نفع جمهوری اسلامی خواند و تصریح کرد: در مذاکرات یا پیروزی با ماست که حق ماست و اگر شکست بخوریم جهان شاهد خواهد بود که چه کسانی اهل حرف و منطق نبوده اند.
وی در ارزیابی قدرت کنونی جمهوری اسلامی در منطقه گفت: در حالی دهه چهارم انقلاب اسلامی را سپری می کنیم که کشور ما از نظر قدرت نظامی به جایی رسیده است که ناوگان های جنگی آمریکا در خلیج فارس تحت اشراف جوانان برومند ایران اسلامی قرار دارند.
علیدادی افزود: هر زمان که دشمن نابخردی کند و بخواهد مشکلی در منطقه به وجود آورد منطقه تبدیل به جهنمی از آتش خواهد شد که دشمن در آن خواهد سوخت.
وی سروری و آقایی جهان اسلام را در سایه رهبری امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و به ثمر رسیدن پیروزی اسلام خواند و تاکید کرد: اینها تنها بخشی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است. پس ای برادران و خواهران بیایید متحد باشیم، باهم باشیم ، به اختلافات دامن نزده و با اتحاد در مقابل دشمنان بایستیم.
حجت الاسلام علیدادی با بیان اینکه امروز تمام نگاه ها به ایران اسلامی است گفت: همه کسانی که در ایران اسلامی مسئولیت دارند موظفند همدلی، همراهی، هماهنگی و وحدت در سایه رهبری، رهبر معظم انقلاب را در دستور کار خود قراردهند تا کشور را از خطراتی که دشمنان برای ما درست می کنند عبور دهیم.
وی یادآور شد: ملت ایران، ملت روزهای سخت و قهرمان روزهای سخت است و دشمنان هر چه سختی برای ما بوجود بیاورند آن ها را تبدیل به فرصت کرده و از این پیچ های سخت عبور خواهیم کرد.
همچنین امام جمعه کیش در بخش دیگری از خطبه های این هفته نماز جمعه با تسلیت سالروز وفات کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) شهر قم را شهر علما و فضلای اسلام خواند و افزود: شهر قم مأمن علما و مرکز حوزه های علمیه است و بنا بر روایات روزی مرکز جهان اسلام و مأمن مردم به لحاظ اعتقادی خواهد شد.
حجت الاسلام علیدادی به معاد و بازگشت انسان به آخرت را نقطه اشتراک تمامی ادیان الهی، همچنین اعتقاد انسان از قدیم الایام عنوان کرد و ادامه داد: انتقال انسان از این دنیا به دنیای دیگر به سختی هایی همراه است به همین دلیل انسانها از آن فرار می کنند. این سختی ها شدت و ضعف هایی دارد اما به هر صورت اجتناب ناپذیر است.
وی تاکید کرد: به فرموده امام سجاد(ع)؛ مرگ برای انسان مومن همانند لباس چرکی است که از تن بیرون می کند و غل و زنجیرهایی است که ازدست و پا می گیرد و آزاد می شود و برای انسان های کافر عکس این است.
نماز جمعه این هفته با حضور مردم مومن جزیره کیش و به امامت حجت الاسلام علیدادی در مسجد خاتم الانبیاء جزیره کیش برگزار شد.

 

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=28078

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.