عضو قرارگاه مرکزی عمار گفت: ملت ایران ملتی عاشورایی است و با بصیرت انقلابی خود ریشه همه توطئه‌های دشمنان را خشکانده است.  به گزارش پیارم به نقل از  خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام مهدی طائب پیش از ظهر امروز در اجتماع عزاداران شهادت امام صادق (ع) در حسینیه ثارالله شهر بندرعباس اظهار کرد: یکی از ...

عضو قرارگاه مرکزی عمار گفت: ملت ایران ملتی عاشورایی است و با بصیرت انقلابی خود ریشه همه توطئه‌های دشمنان را خشکانده است.

 به گزارش پیارم به نقل از  خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام مهدی طائب پیش از ظهر امروز در اجتماع عزاداران شهادت امام صادق (ع) در حسینیه ثارالله شهر بندرعباس اظهار کرد: یکی از توطئه‌های دشمنان بر علیه ملت ایران بخصوص در طول سال‌های اخیر تلاش برای ایجاد تغییر باورهای ناب در وجود ملت ایران است.

وی افزود: وارد آوردن شبهه‌های مختلف از طرق گوناگون به اصول و عقاید ملت ایران برای سست‌کردن بنیان اعتقادی جامعه از جمله اقداماتی است که در قالب شبکه‌های ماهواره‌ای و ابزارهای مختلف اینترنتی پیگیری می‌کنند.

عضو قرارگاه مرکزی عمار خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین سرمایه ملت ایران برای ایستادگی در برابر این نقشه‌های شوم وحدت و انسجام ملی و وجود رهبری آگاه و هوشیار و وجود فرهنگ عاشورایی در میان آحاد جامعه است.

طائب با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای ضربه زدن به جریان مقاومت اسلامی در منطقه به عنوان یک جریان ناب و اصیل و الهام بخش اسلامی، بیان کرد: در شرایطی که صهیونیست‌ها در بدترین اوضاع تاریخی‌شان قرار داشتند و ملت‌های مسلمان با اراده و بصیرت خود منافع صهیونیست‌های مزدور را نشانه رفته بودند، به ناگاه تروریست‌های تکفیری را به جان منطقه انداختند و با حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی غرب و حمایت‌های مالی کشورهای مرتجع منطقه سبب اوضاع نابسامان امنیتی و مرگ هزاران هزار نفر انسان بی‌گناه شده‌اند.

وی در ادامه عنوان کرد: حزب‌الله، حماس و امواج وسیع بیداری اسلامی در منطقه از ملت ایران و انقلاب اسلامی ایران نشأت گرفته و دشمنان برای حفظ حیات صهیونیست‌ها و به منظور حفظ برخی حاکمان مزدور، تروریست‌های تکفیری را به جان منطقه انداخته‌اند.

عضو قرارگاه مرکزی عمار تصریح کرد: امام راحل(ره) سال‌ها قبل فرمودند اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود و هر سال که از این پیام تاریخی و کلام ارزشمند می‌گذرد، ابعاد بیشتری از جنایات صهیونیست‌ها و نقش بارز آن‌ها در آشوب‌های منطقه و قتل و خونریزی و جنایت بر علیه مسلمانان هویدا می‌شود.

طائب با بیان این که صهیونیست‌ها اکنون پیرامون خودشان دیوار کشیده‌اند تا خودشان را از فضای پیرامونی‌شان مصون نگه دارند و این در حالی است که آنها از درون در حال فروپاشی و نابودی هستند و وعده خداوند نزدیک است.

وی گفت: آمریکایی‌ها برای تسلط بر منابع و ظرفیت‌های کشورهای مختلف منطقه نبرد فرهنگی و اندیشه‌ای راه‌ انداخته‌اند و به مانند دوران رسول مکرم اسلام به دنبال راه انداختن جنگ احزاب هستند اما بزودی با کنار رفتن گرد و غبارهای این نبرد و با روشن‌شدن هوا و فضای فرهنگی جامعه مشخص خواهد شد که این توطئه آنها نیز دستاوردی برایشان نداشته است.

عضو قرارگاه مرکزی عمار اضافه کرد: راه مبارزه با دشمنان دوری از اشرافیگری و پرهیز از تجمل‌گرایی است و باید به آرمان‌های الهی خودمان پای‌بند بمانیم و اسیر هواهای نفسانی و وسوسه‌های شیطانی این دنیا نشویم.

طائب در بخش دیگری از اظهارات خود به اهمیت مقابله با شبهات‌ دشمنان اشاره و گفت: یکی از شبهاتی که دشمنان در روزهای اخیر مطرح می‌کنند، بحث کمک به ساخت درب‌های حرم مطهر ائمه معصوم است که باید بگوئیم کمک به احداث و تعمیر قبور ائمه به عنوان کانون‌های معرفتی و اعتقادی مسلمانان سبب دوری شیطان از وجود انسان شده و معنویت و اخلاق را در وجود آدمی تقویت می‌کند و در روایات معتبر اسلامی از درب‌های عتبات عالیات به عنوان درب‌های بهشت یاد و تعبیر شده است.

وی تاکید کرد: اولین نقاطی که توسط دشمنان و تروریست‌ها در زمان بحران در عراق مورد حمله و آسیب قرار گرفت، بقاع متبرکه ائمه معصوم ما بود چرا که می‌دانند این اماکن دینی و اعتقادی سبب قوت و اقتدار جامعه اسلامی و همگرایی ملت‌های مسلمان می‌شوند.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به ریشه و هویت وهابی تروریست‌های تکفیری در عراق و سوریه‌، عنوان کرد: با هوشیاری فرزندان ملت ایران در نیروهای مسلح و هدایت‌های دوراندیشانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، اکنون تروریست‌ها در خاک این کشورها زمین‌گیر شده‌اند و در آستانه نابودی کامل قرار دارند.

وی یاد و خاطره همه شهدای مدافع حرم از جمله شهدای مدافع حرم از استان هرمزگان را گرامی داشت و گفت: امنیت، اقتدار و ثبات کنونی کشورمان را مدیون خون‌های پاک و مطهر شهدای مدافع حرم هستیم که در راه صیانت از امنیت ایران اسلامی و حفظ و حراست از حرم مطهر حضرت زینب(س) به میدان‌های نبرد با تروریست‌های تکفیری رفته و با نثار جانشان، اسلام ناب را حفظ و حراست کردند.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار تصریح کرد: امروز به واسطه روحیه عاشورایی ملت ایران و مجاهدت‌های فرزندان این ملت شاهد امنیت یکپارچه‌ای در کشور هستیم که باید با همه توان از آن حراست کنیم.

طائب در پایان به نقش رهبری در جامعه اسلامی اشاره و عنوان کرد: بیشترین هجمه در طول همه سال‌های بعد از انقلاب از سوی دشمنان به سمت و سوی رهبری بوده است چرا که آنان می‌دانند با وجود رهبری هوشیار و بصیر هیچ آسیبی به انقلاب اسلامی وارد نمی‌شود.

به گزارش فارس، عزاداران سالروز شهادت امام صادق(ع) در این مراسم دقایقی را نیز در عزای ائمه معصومین به عزاداری و سینه‌زنی پرداختند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=56031

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.