دشمن با توطئه های متعددی که علیه زائران امام حسین (ع)دارند نمی تواند انگیزه ما را ازبین ببرد و با این کارها و دسیسه های خود باعث می شود میل و رغبت مردم را بیشتر کنند تا خیال نکنند ما از این توطئه هایشان ترس داریم. به گزارش  پیارم به نقل از  شبکه اطلاع رسانی هرمز؛ ...

دشمن با توطئه های متعددی که علیه زائران امام حسین (ع)دارند نمی تواند انگیزه ما را ازبین ببرد و با این کارها و دسیسه های خود باعث می شود میل و رغبت مردم را بیشتر کنند تا خیال نکنند ما از این توطئه هایشان ترس داریم.

به گزارش  پیارم به نقل از  شبکه اطلاع رسانی هرمز؛ با توجه به اینکه اربعین سال ۱۳۹۵ به پایان رسید اما هنوز تعداد زیادی از زائران حسینی در کربلا مشغول زیارت هستند یا در راه بازگشت به وطن خویش هستند و امسال پیاده روی اربعین نسبت به سال های گذشته جمعیت فراوانی در این حماسه بزرگ حضور به همراه رسانده اند.

با اشاره به اینکه در پیاده روی اربعین افرادی هستند که می گویند این پیاده روی مخصوص جوانان و آقایان است اما هنگامی که در جمع پیاده روی قرار می گیرید افراد مسن و زنان و کودکان زیادی را در این مسیر مشاهده می شود که چه با ذوق و شوق فراوان راهی کربلا بودند.

قدرت الله صابری زائر ۸۰ ساله در گفتگو با خبرنگار هرمز بیان کرد: من خراسان شمالی شهرستان بجنورد راهی کربلا شده ام اما با توجه به سن و سال و مشکلاتی که دارم با کمک دختر و داماد به این پیاده روی حضور پیدا کرده ایم .

وی افزود:اولین سالی است که در پیاده روی کربلا شرکت می کنم و با توجه به علاقه ای که داشته ام باعث شد در خانواده همه را راهی کربلا کنم و هم اکنون از خانواده ما هشت نفر در این پیاده روی شرکت کرده اند .

صابری خاطر نشان کرد : دشمن با توطئه های متعددی که علیه زائران امام حسین(ع) دارد نمی تواند انگیزه ما را ازبین ببرد و با این کارها و دسیسه های خود باعث می شود میل و رغبت ما را بیشتر کنند تا خیال نکنند ما از این توطئه هایشان ترس  داریم.

رضا ترکا شوند ۵۲ ساله از همدان زائر پیاده روی اربعین اظهار کرد: تا اکنون چهار سال است در این پیاده روی اربعین شرکت می کنم و با توجه به سال اولی که برای پیاده روی از شهرمان عازم کربلا شدیم تعداد افراد فقط ۲۷ نفر بود و آن هم فقط مرد ها را شامل می شد و به دلیل ترس و واهمه ای که داشته ایم زنان خود را راهی نکرده ایم.

وی افزود: دلیل اینکه خودمان در آن سال اول با آن همه استرس و تشنج های که در جامعه علیه کربلا داشتند و حضورمان در پیاده روی  به دلیل عشق به امام علی(ع) و امام حسین (ع) بوده که در ما و همشهریان به وجود آمده بود و این باعث شده که راهی کربلا شویم.

زائر حسینی بیان کرد: تا زمانی عمر داشته باشم در این پیاده روی شرکت می کنم و امسال موفق شده ام خانم خود را در این پیاده روی بیاورم  چرا که این پیاده روی باید بیشتر از این جمعیتی که الان است باشد که به دشمنان نشان دهیم که عشق ما به اربابمان از هیچ ترس و دلهره ای نداریم .

توران اسکندری زائر ۵۷ سال از استان لارستان با توجه به اینکه اولین سالی است در پیاده روی اربعین حسینی شرکت داشته ام گفت: زیارت کربلا و نجف یکی از آرزو هایم بوده است اما با  مشکلاتی که داشته م باعث شده این زیارت به تاخیر افتد.

وی افزود: هم اکنون که من در این زیارت حضور داشته ام با کمک پسر هم بوده است با توجه به اینکه ۱۸ است که شوهر خود را از دست داده ام و من خودم هم زن و هم مرد زندگی خود بوده ام و هشت دختر دارم و با ازدواج آن ها توانسته ام امسال با خیال آسوده به زیارت بیایم.

اسکندری خاطر نشان کرد: تا زمانیکه بتوانم به این و خدا قسمت کند به پابوس آقا امام حسین(ع) میایم و ان شاالله این زیارت نصیب همه شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=58794

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.