رئیس اداره آموزش و پرورش گفت:در فضای فیزیکی مدارس شاهد باید رنگ و بوی شهادت ، ایثار و فدارکاری کاملا مشهود و محسوس باشد. به گزارش پیارم  حاجی آباد،مهدی سالاری گفت ضمن بیان اینکه باید روزهای پنج شنبه جذاب ترین روز برای دانش آموزان باشد اظهار داشت : با انجام فعالیت های مفرح ورزشی و بازی ...

رئیس اداره آموزش و پرورش گفت:در فضای فیزیکی مدارس شاهد باید رنگ و بوی شهادت ، ایثار و فدارکاری کاملا مشهود و محسوس باشد.

931020bghfdrty

به گزارش پیارم  حاجی آباد،مهدی سالاری گفت ضمن بیان اینکه باید روزهای پنج شنبه جذاب ترین روز برای دانش آموزان باشد اظهار داشت : با انجام فعالیت های مفرح ورزشی و بازی های شاد کودکانه ذوق و شوق دانش آموزان برای حضور روز های پنج شنبه در مدرسه را دو چندان کنیم

سالاری افزود: از آنجائیکه مدارس شاهد به نام شهدا مزین گردیده اند لازم است .در شعار نویسی ،دیوارنویسی و تمامی برنامه های فرهنگی توجه ویژه ای به مبحث شهدا داشته باشیم .

رئیس اداره آموزش و پرورش در خصوص حضور دانش آموزان در روزهای پنج شنبه نیز عنوان داشت : از آنجائیکه دو مدارس شاهد این شهرستان روزهای پنج شنبه نیز فعالیت های آموزشی و پرورشی دارند لازم است با انجام فعالیت های مفرح ورزشی روز پنج شنبه را به جذاب ترین و شادترین روز برا دانش آموزان تبدیل نموده به طوری که دانش آموزان خود با ذوق و شوق انتظار روز پنج شنبه برای حضور در مدرسه را داشته باشند.

رئیس بنیاد شهیدو ایثار گران شهرستان حاجی آباد نیز در این جلسه فرزندان شهدا را یادگاران ارزشمند شهیدان معرفی نموده و از پرسنل مدارس شاهد خواست : همچنان توجه ویژه ای به این دانش آموزان داشته مشکلات آنان را رصد و در صورت نیاز به بنیاد شهید اعلام نمایندتا اقدامات لازم صورت پذیرد.

صادقی همچنین مبلغ دومیلیون ریال بن خریدکتاب جهت خرید کتاب ویژه دو کتابخانه مدارس شهید اهدا نمود.

 

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=26469

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.