قائم مقام جامعه روحانیت مبارز اعضای جبهه «یکتا» را کارشناسان و مدیران عرصه اجرایی عنوان کرد و گفت: دانش و تجربه این افراد می‌تواند منشأ خدمت به کشور باشد. به گزارش پیارم به نقل از خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام سید رضا تقوی رئیس شورای همگرایی اصولگرایان در اولین نشست سراسری جبهه «یکتا» که ...
قائم مقام جامعه روحانیت مبارز اعضای جبهه «یکتا» را کارشناسان و مدیران عرصه اجرایی عنوان کرد و گفت: دانش و تجربه این افراد می‌تواند منشأ خدمت به کشور باشد.
خبرگزاری فارس: دانش و تجربه اعضای جبهه «یکتا» می‌تواند منشأ خدمت باشد/در اختلاف سلایق باید بر اصول متمرکز شویم

به گزارش پیارم به نقل از خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام سید رضا تقوی رئیس شورای همگرایی اصولگرایان در اولین نشست سراسری جبهه «یکتا» که عصر امروز دوشنبه در مجتمع فرهنگی سرچشمه برگزار شد، با اشاره به نقش شهید بهشتی در انقلاب اسلامی اظهار داشت: همانطور که امام (ره) فرمودند تأثیرگذاری این شهید به اندازه یک امت بود.

تقوی با بیان اینکه هر یک از افراد این تشکل (جبهه «یکتا») ممکن است به تنهایی تأثیر شگرف نداشته باشند اما در کنار یکدیگر موجی را به وجود آورند، تصریح کرد: این تشکل که از امروز به طور رسمی کار خود را آغاز می‌کند یاران کارآمدی و تحول ایران اسلامی هستند و نام بسیار خوبی را نیز انتخاب کرده‌اند.

رئیس شورای همگرایی اصولگرایان ادامه داد: دست یافتن به اهداف بلند با راحت طلبی سازگاری ندارد و بدون پرداخت هزینه نمی‌توان بر قله‌های بلند مسلط شد لذا در این مسیر تا رسیدن به هدف باید صبر و مقاومت کرد.

وی با بیان اینکه ما باید راه رسیدن به هدف خود را ترسیم و تقویت کنیم، افزود: تشکل‌هایی که به نام اسلامی خود را معرفی می‌کنند لازمه حرکت آنها پایبندی به اصول اخلاقی است.

تقوی سیاست و اخلاق را مرتبط و این موضوع را منبعث از مکتب انبیا دانست و گفت: اخلاق باید بر همه مقولات زندگی ما حاکم باشد.

عضو جامعه روحانیت مبارز به لزوم حفظ روحیه انقلابی اشاره کرد و افزود: ما نیروهای انقلابی هستیم و از شعارهای انقلابی دست برنمی‌داریم. از این رو باید با همان روحیه انقلابی هر تشکلی که عنوان اسلامی دارد از بافت انقلابی و جهادی برخوردار باشد.

وی ولایت‌مداری، خودباوری و اعتماد به نفس را از دیگر ویژگی های کار تشکل اسلامی برشمرد و اظهار داشت: اختلاف سلیقه همیشه وجود دارد و از بین نمی‌رود لذا ما باید بر اصول متمرکز شویم و اختلاف سلیقه را نیز در این امر تطبیق دهیم.

تقوی در ادامه به موضوع تحجر سیاسی پرداخت و تصریح کرد: گروه‌های سیاسی هر حرف حقی را حتی اگر از حزب‌شان نباشد باید بپذیرند و فرق تشکل اسلامی و غیر اسلامی پیروی از حق است.

رئیس شورای همگرایی اصولگرایان ادامه داد: اگر کسی از تشکل ما باطل بگوید باید بگوییم که این امر باطل است و اگر غیر از این بگوییم این امر با ایمان سازگاری ندارد.

وی با بیان اینکه ما نباید از موانع بترسیم و در عین حال باید از عجله هم پرهیز کنیم، یادآور شد: البته وقت را نیز نباید از دست داد و فرصت‌شناسی نیز بسیار مهم است.

تقوی اعضای جبهه «یکتا» را جمعی از مدیران عرصه اجرایی که به عنوان کارشناس هستند معرفی کرد و اظهار داشت: آنها منبع دانش و تجربه هستند که از این رو می‌توانند منشأ خدمت باشند.

 

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=38455

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.